Wpis z mikrobloga

Projekt Rat Racer nie umarł, wraca po rokuʕʔ Nowe samochody z bliska:
(no i pełna struktura kości u szczurów chyba robi robotę)
#ratracer #szczuryposting #gry

ankieta

  • robi 79.3% (23)
  • nie robi 20.7% (6)

Oddanych głosów: 29

jacku - Projekt Rat Racer nie umarł, wraca po rokuʕ•ᴥ•ʔ Nowe samochody z bliska:
(no ...
  • 12
  • Odpowiedz
  • 2
@jmuhha: referencje gibania brałem stąd ( ͡° ͜ʖ ͡°) można je trochę usztywnić. Multiplayer już jest na Steamie, testowy ale działa ok
jacku - @jmuhha: referencje gibania brałem stąd ( ͡° ͜ʖ ͡°) można je trochę usztywnić...
  • Odpowiedz
@jacku: myślałeś o jaśniejszych modelach szczurów? Ja wiem że realizm, ale ile razy grałem to #!$%@? było ich widać, więc po prostu masz w aucie latającego gluta :P

Może jako opcja? ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@annotate: mogę rozjaśnić bez problemu całą grę ale zawsze staram się kalibrować kolory do jakiegoś wzoru i z reguły pasuje. Jednak parę osób już zwróciło uwagę że "ch.. widać" więc muszę zbadać problem, albo wzorce są złe albo ludzie mają wypalone monitory. Musiałbyś wysłać mi rozjaśniony screen żebym wiedział do jakich wartości to podnieść.

PS. a na obrazku testowym od którego kwadratu widzisz różnicę między szarym i czarnym?
jacku - @annotate: mogę rozjaśnić bez problemu całą grę ale zawsze staram się kalibro...

źródło: lagom test

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 1
@Mirkoncjusz: jestem:) na PS5 może wyjdzie w przyszłości ale na razie muszę skończyć pełną wersję na Windows dopiero potem mogę myśleć o wersjach a inne platformy. Na teraz to najlepiej chyba kupić jakiegoś szrota PC bo ta gra pójdzie na prawie każdym sprzęcie
  • Odpowiedz
@jacku: a to nie tak od razu, muszę przeinstalować:>

Ja to nawet na tych filmach słabo widzę te detale. Myślę, że problemem może być dużo rzeczy - raz słabszy monitor i warunki w pomieszczeniu, a dwa że sporo ludzi gra po prostu z daleka. Ja się przyzwyczaiłem do grania na konsoli i teraz granie na kompie z ryjem przy monitorze mnie strasznie męczy. Wolę się oddalić tak jak robię w
  • Odpowiedz
@jacku: lol, myślałem że chcesz żebym jakiś ekran w grze do kalibracji włączył :D
Widzę już w pierwszej linii każdy kwadrat, ale dopiero ostatnia w każdym kwadracie ma wyraźnie inny kolor, pozostałe są bardzo zbliżone u mnie.

Rozjaśnienie całej gry to chyba przesada - raczej chodzi o model szczura. Gra ma raczej dużą głębie kolorów i kamerę często przesłania jakiś element otoczenia, jak dodasz do tego ciemne auto i całkiem
  • Odpowiedz
  • 0
@annotate: ok, dzięki za uwagi, spróbuję to trochę skorygować przy następnym updacie. Z tym podwójnym restartem też mi coś wyskoczyło ale nie wiedziałem skad się to bierze, sprawdzę to puste auto.

Z kalibracją jest tak że tło jest czarne a każdy kwadrat jest trochę jaśniejszy żeby widzieć kiedy pojawia się pierwsza rozpoznawalna szarość. Jeśli rozpoznajesz ją na ostatniej linii to poprzednie kwadraty powinny być niewidoczne. Jeśli są widoczne to znaczy
  • Odpowiedz
@jacku: ok, dzięki, nie wiem jaka to jest trudność, ale jakiś ukryty slider, albo parametr którym mógłbym zmienić jego jasność to mógłbym poszukać gdzie dla mnie jest rozsądna wartość (gdzie zaczynam widzieć lepiej i doceniać animację).

"ostatnia linia" w sensie pierwsza, widzę różnicę między tłem a każdym jednym kwadratem :D Tylko te pierwszych kilka linii kwadraty mają między sobą bardzo małe różnice. Ale od tła odróżniam wszystkie raczej bez kłopotu.
  • Odpowiedz