Wpis z mikrobloga

Jak radzicie sobie z dużą listą zadań do wykonania. Jaki sposób się wam najlepiej sprawdza.
W związku z pracą mam sporą liczbę tematów, gdzie większość deleguję dla pracowników, ale w dalszym ciągu muszę sprawdzać postęp prac. Jakaś dobra aplikacja z przypomnieniami i grupowaniem w zależności od osób?
#produktywnosc
  • 2
@PanSzuchal najlepiej korzystac z narzedzi ktore juz masz, np. Przypomnienia w Outlloku, dodatki Teamsowe, Slack, Trello, Keep It a nawet tabelka w Excellu.
Podstawa to systematycznosc, rozbicie na mniejsze taski i deadline.. oraz chwalenie pracownikow za postep i jakies małe motywatory, konkursy, zeby troszkę zejść z ciśnienia i pobawic pracą, ale wszyetko w ramach umiaru i smaki ( ͡º ͜ʖ͡º)
@PanSzuchal: Jeżeli tylko dla siebie to cokolwiek gdzie wpiszesz zadania i ustawisz przypominajki, jak dla zespołu to trzeba się na spokojnie zastanowić.

Najlepiej to zacząć od spisania procedur postępowania - co robicie i/lub jak powinniście pracować. Jak to masz, to dopiero wtedy szukasz narzędzia które będzie wam odpowiadało ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jednym pasuje Trello i wytwory Kanbanopodobne, innym proste task managery jak Monday, a jeszcze inni