Wpis z mikrobloga

Wykop Efekt z mailami do firm.

WK Dzik, Biedronka, Lidl - sponsoring patologii.

Wykopmy pato-celebrytów z sieci. Poniżej schemat legitymizowania i finansowania pato-celebrytów i co o tym sądzą dane firmy.

- Biedronka/Lidl (legitymizowanie) poprzez lokowanie produktu i udostępnieniu towaru w sklepie (nieświadomie) --- WK DZIK (cyniczny sponsor patologii) --- (beneficjenci) Gimper, Boxdel, firmy typu FAME i inni szkodliwi społecznie twórcy.

Schemat prosty, WK DZIK cynicznie i z pełną świadomością płaci za reklamę swoich produktów firmom typu FAME. Doskonale wiedząc jacy twórcy i kto będzie się pojawiał w trakcie lokowania produktu. A także jakie treści (szkodliwe społecznie) będą podczas tych reklam się działy.

Na koniec dnia pieniądze zostawione przy kasie za WK DZIK trafią do kieszeni osób pokroju Boxdel, Gimper, firma FAME, Ferrari i innych pato twórców. Czy Lidl i Biedronka ma świadomość w czym uczestniczy?

Poniżej maile do firm i szablon gotowy do wysłania.

Czekamy na odpowiedz w związku ze sponsorowaniem patologii.

---------- MAILE ------------------------------

kontakt@dzikenergy.pl

biuro@dzikenergy.pl

biuro.prasowe@lidl.pl

bok@Biedronka.pl

media@Biedronka.com

----------------- MAIL WZÓR DO KOPIOWANIA ----------------------

Witam.

Wasze firmy (WK DZIK, Lidl, Biedronka) są wspólnie powiązane relacjami biznesowymi w których produkty marki WK DZIK są sprzedawane w ww. sklepach. Są to produkty typu "Dzik Energy" reklamowane np. w waszych w gazetkach. Sama firma WK DZIK prowadzi też swój marketing, polegający na lokowaniu produktu i finansowaniu pato-influencerów o szkodliwych wzorcach społecznych.

Dzik Enegry, który można kupić u państwa w sklepach, jest reklamowany z udziałem streamera Tomasza Działowego "Gimpera". Tomasz Działowy to postać kontrowersyjna, która nagrywała treści o charakterze pedofilskim. Linki poniżej.
Reklamy publikowane są regularnie podczas transmisji live FAME MMA. "względnie moralnej" firmy Fame MMA, gdzie jednym z udziałowców jest Michał Baron "Boxdel". Jest to jeden z anty-bohaterów ostatniej afery pedofilskiej w intrenecie "Pandora Gate", gdzie celebryci krzywdzili małe dziewczynki.

Firma WK DZIK prowadzi szeroki zakres sponsoringu tzw. freak-figtwów gdzie przejawiają się ultra kontrowersyjne postacie. Od powiązań z aferami pedofilskimi po kryminalistów i legimymizowanie mowy więziennej wśród młodzieży.

Jak to się ma do państwa oferty promocji sportu, rodziny i innych pro-konsumenckich akcji prowadzonych przez wasze sklepy?

Czy widząc sponsoring WK DZIK w trakcie transmisji freak-fightów, gdzie padają wyzwiska więzienne, obelgi, seksualizacja nieletnich, mogę to połączyć z waszymi sklepami?

Jesteście największymi partnerami do przepływu pieniędzy od konsumenta WK DZIK, do ich płacenia za reklamę u patostreamera.

Tutaj film o charakterze pedofilskim gdzie Gimper szydzi i śpiewa o molestowaniu 5-letniego dziecka innego youtubera:
https://www.youtube.com/watch?v=kbmSwyNHt4M
https://streamable.com/rmuxff

Tutaj materiał uwagi TVN na temat Gimpera:
https://tvn24.pl/polska/zabic-grubego-i-jeszcze-na-tym-zarobic-fala-hejtu-zalewa-internet-ra644833

Tutaj materiał o "Pandora Gate". Jak szkodliwy wpływ mają na dzieci treści i niektóre osoby które były/są powiązane z Fame MMA i sponsorowane przez WK Dzik
https://www.youtube.com/watch?v=V997VX3NIBo

Tutaj materiał przykładowy transmisji podczas której jest lokowanie produktu z udziałem "Gimpera"
https://www.youtube.com/watch?v=y9_DeSkh3X4

Pytania:
1. Czy mają państwo świadomość uczestniczenia w łańcuchu sponsorowania patologii i demoralizacji dzieci? Co skutkuje finansowaniem osób które tworzyły treści pedofilskie? (Sklep udostępnia towar, WK Dzik zarabia, WK DZIK sponsoruje patologię)

2. Czy sprawdzają państwo swoich partnerów pod względem reklamy swoich produktów? Czy moralność i etyka nie ma tutaj znaczenia?

3. Czy mają państwo świadomość, że legitymizujecie w swoich sklepach i swoją marką patologię? Produkt szeroko reklamowany w środowisku pato-influencerów i przez kontrowersyjne postacie można kupić u was w sklepie.

4. Czy nie sądzą państwo, że szeroki zakres waszych działań marketingowych do dzieci dających dobry PR, można łatwo zepsuć złą współpracą?

5. Czy firma WK DZIK świadomie sponsoruje Fame MMA, które od lat promowało patologiczne treści wśród dzieci i dalej to robi?

Konkluzja:
Nieświadomie (bądź świadomie) Lidl i Biedronka uczestniczą w cyklu przepływu pieniędzy. Od kasy ze sklepu do kieszeni siewców patologii i demoralizacji wśród dzieci. Cykl ten można łatwo przerwać poprzez odpowiednie kroki. Chyba że taki marketing i działania WK DZIK jest wpisane w politykę firm.

Lidl i Biedronka

#famemma
stopmanipulacji - Wykop Efekt z mailami do firm.

WK Dzik, Biedronka, Lidl - sponsori...

źródło: eee222222

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
@stopmanipulacji:

Szanowni Państwo,

Pragnę zwrócić uwagę na istotne aspekty współpracy między Państwa firmami (WK DZIK, Lidl, Biedronka). Zauważam, że istnieją powiązania biznesowe, w ramach których produkty marki WK DZIK są oferowane w Państwa sklepach, a wśród nich produkty, takie jak "Dzik Energy", których promocja znajduje się również w gazetkach.

Jednocześnie firma WK DZIK prowadzi swoje działania marketingowe, obejmujące m.in. lokowanie produktów oraz finansowanie influencerów o kontrowersyjnych wzorcach społecznych. Firma angażuje się
  • Odpowiedz