Wpis z mikrobloga

#telewizory #ps5 #gry

Chciałbym kupić OLEDa 55 cali, głównie pod granie na PS5 i okazjonalnie seriale/filmy. Mam na oku modele:
- PHILIPS 55OLED718 - około 6k zł
- PHILIPS 55OLED818 - około 8k zł - różnica między powyższym to nowa generacja OLEDów, OLED-EX z tego co kojarzę, trochę lepsza jasność + IMAX Experience (cokolwiek to jest i jak działa) + lepsze dźwięk bo ma subwofera, ten 718 go nie ma. Plusem Phillipsów są te diody na tyłach ekranu.
- SONY XR-55A80LAEP - około 8.5k zł - nie znam się na najnowszych technologiach, ale ma o wiele więcej technologii wspierających granie, jednak brak GSync i FreeSync.

A może ktoś zaproponuje coś innego z LG albo Samsunga? Najlepiej aby był to model z 2023 z technologiami wspomagającymi granie. Jak napisałem, nie znam się kompletnie na najnowszych technologiach. Obecnie gram na monitorze 27 cali od iiyamy, typowo zaprojektowany pod długie siedzenie przez monitorem aby oczy nie bolały, wodotrysków tam nie ma i też dużo nie oczekiwałem od tego monitora, ale jest w miarę ok.

Najbardziej zastanawiam się nad pierwszym Phillipsem 718, bo dużo naczytałem się dobrych rzeczy o tym tv. Co prawda, nie jest to najwyższa technologiczna półka, kasa też nie jest dla mnie problemem, ale dopłacanie 2-3k tylko po to, żeby zobaczyć lekko głębszą czerń w jakiejś scenie w grze, mi się nie opłaca. TV powinien posłużyć tak na min 2-3 lata. Jedyna rzecz, która mnie martwi, to częsty brak wymienienia Phillipsów w rankingach TV pod gry. Zazwyczaj to Sony albo Samsung wygrywa, chociaż zaraz za nimi są jakieś TCL I Hisensy, więc trochę nie ufam tym rankingom i traktuje je jako reklamę marketingową.

Mógłbym prosić o radę? :) Z góry dzięki!
  • 13
  • Odpowiedz
@void_0 mam LG 55 cali c2 i jest świetny. Obraz igła, a przynajmniej dla mnie, bo się przesiadłem z 32 calowego Samsunga, który miał już jakieś 10-15 lat xD Kupiłem go za około 5 tysięcy rok temu i niczego nie żałuję.
  • Odpowiedz
  • 0