Różnica w efektach zależy od mnóstwa czynników. Reklama tekstowa to głównie przy wynikach wyszukiwania, ale te formaty mogą być stosowane w całej sieci partnerów (zewnętrzne strony, youtube itp.) Google udostępnia też narzędzie do reklam dynamicznych, gdzie wrzucasz materiały: nagłowki, opisy, cta, multimedia i system z automatu testuje różne warianty i daje znać, co się dobrze klikało, a co nie.
A to, jak się klika i jaki generuje koszt, to już odpowiednie dobranie
@asyla: Nie ma jednej dobrej odpowiedzi na Twoje pytanie - ogólnie to zależy. Jak cośw ięcej napiszesz to można cos poradzić. Skąd tutaj tag pozycjonowanie?
Tekstowa - droga lepszy % konwersji (wiecej lead zakupów) graficzna - tańsza, wiecej wyświetleń ale niższa skuteczność. Oczywyscie to bardzo zgeneralizowane ale w 80% przypadków tak to wygląda.
A to, jak się klika i jaki generuje koszt, to już odpowiednie dobranie