Wpis z mikrobloga

Mireczki może ktoś z Was miał taką sytuację. Pękł mi ekran w telefonie (iPhone 13 pro - istotne, ale o tym dlaczego dalej). Miałam wykupione dodatkowe ubezpieczenie więc poszło zgłoszenie, w serwisie wymienili. Przysłali telefon po naprawie, odtworzyłam backup, zainstalowałam iOS 17 o którym przecież tyle gadania, telefon pochodził godzinę i ekran czarny. Żaden twardy reset, żadne ładowanie nic. Poszłam do iSpota w Vivo (#lublin), generalnie miałam wrażenie że jak panowie usłyszeli że telefon się taki zrobił po aktualizacji to nagle nabrali wody w usta i zero odp na to co mogło się stać i co jest przyczyną. Wysłali znowu do serwisu, teraz po ponad tygodniu dostaje maila:
Szanowny Kliencie,
w związku ze złożonym zleceniem serwisowym xxxxxx z tytułu rękojmi, pragniemy poinformować, iż potwierdziliśmy usterki w postaci problemów z uruchomieniem urządzenia. W związku z zarejestrowaniem pierwszego zgłoszenia z tytułu rękojmi, pragniemy poinformować, iż urządzenie zostanie naprawione poprzez wymianę tylnej obudowy wraz z baterią i płytą główną.

wtf? Co w takiej sytuacji zrobić? Walczyć z nimi o to żeby wymienili telefon na nowy? To, że spaliło się wszystko w nim to jest efekt albo tego, że schrzanili coś wymieniając ekran albo pieprzonej aktualizacji?
Może ma ktoś z Was jakieś przygody z serwisem apple albo coś takiego się przydarzyło po aktualizacji? Bo to się mało zabawne robi, od seriwsu zero odp odnośnie tego jaka była przyczyna a ja sama pierwszy raz mam problem z telefonem, do tej pory zawsze było ze wszystkimi modelami wszystko w porządku.

#apple #ios #kiciochpyta
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@L24D: tak, przy wymianie ekranu i obecnie tel jest: iSpot Serwis
E serwis@ispot.pl
W www.iSpot.pl

iSpot Poland Sp. z o.o.
Apple Premium Reseller
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa
  • Odpowiedz
@lagertha: Ciekawe czy to ma coś wspólnego z problemem sprzed kilku lat. Wygląda jakby coś nie podumali przy autoryzacji nowej części.
L24D - @lagertha: Ciekawe czy to ma coś wspólnego z problemem sprzed kilku lat. Wyglą...
  • Odpowiedz
@lagertha powinni Ci oddać nowy telefon jeżeli Ci zepsuli przy naprawie loool. Jednemu koledze dali nowy, bo mu sms nie zawsze dochodziły, a drugiemu też dali nowy, bo czasem rozłączało WiFi. Przecież to jest nieopłacalne co oni napisali XDDD zawsze dają nowe telefony, a nie wymieniają płyty główne i plecy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oni oddawali do imad w Kato i dawali nowe zapakowane w pudełku z
  • Odpowiedz
  • 0
@niegrzecznybobas: właśnie przyszedł mi sms z samego rana, że mam się do iSpota zgłosić po odbiór urządzenia - naprawionego. Kuriozalna sytuacja, bo nie znam się kompletnie na elektronice ale z logicznego punktu widzenia wymiana bebechów w telefonie jest nieopłacalna. Nawet nie zdążyłam podjąć decyzji co dalej - po moim telefonie wczorajszym do serwisu w trybie ekspresowym okazało się, że telefon już jest w Lublinie
  • Odpowiedz