Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
KATASTROFALNA OGLĄDALNOŚĆ MOVE FEDERATION 2

Miniona gala Move Federation 2 nie cieszyła się dużym zainteresowaniem. W moim indeksie osiągnęła wynik 8, co stawia to wydarzenie obok Prime MMA 3 i 4.

Biorąc pod uwagę, że transmisja była dostęna w ramach abonamentów C+, a więc część oglądających nie poniosła kosztów, to wynik finansowy musi być fatalny, wręcz beznadziejny.

Transmisja odbywała się na odrębnej domenie (w przypadku abonentów C+ przekierowanie z serwisu) - zatem wszystkie dane zostały wzięte pod uwagę.

Kilka moich przemyśleń

- Przy tak słabej liczbie wizyt prawdopodobnie sprzedało się nie więcej niż 20K licencji i jest to dosyć optymistyczne podejście zakładające, wykluczające dotychczasowych abonentów C+
- Przy takim wyniku przychód nie przekroczyłby 1 000 000 PLN, a przypominam że z tego trzeba opłacić 40 zawodników, obsługę i halę (kilka dni najmu)
- Quebonafide, Pasza Biceps, Izaak, Franio, Marciniak nie byli w stanie przyciągnąć publiki
- Całkowita porażka cross media marketingu Spotlightu z C+. Tak nieudane wydarzenie może wpłynąć na dalsze współprace agencji Spotlight z innymi podmiotami (+ straty wizerunkowe wynikające z PandoraGate)
- Wynik pierwszej edycji również nie zachwycał (indeks 31). Wtedy mówiło się, że to inny segment, inny nakład samych zawodników, więc stawki i nakłady nie będą porównywalne z galami freakfightowymi, zatem i saldo nawet przy niskiej oglądalności będzie inne. Przy obecnym wyniku nie wyobrażam sobie, by czarować się w podobny sposób.

Oczywiście główną przyczyną takiej porażki jest PandoraGate, która przyćmiła wszystko inne, co działo się na scenie YT. Niemniej jednak nie byłbym optymistą przed Move 3 i tak naprawdę zastanawiam się, czy do kolejnej edycji w ogóle dojdzie.


#famemma



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

mirko_anonim - ✨️ Obserwuj #mirkoanonim
KATASTROFALNA OGLĄDALNOŚĆ MOVE FEDERATION 2

...

źródło: indeks

Pobierz
  • 13
jak dla mnie to nic dziwnego, freakfighty są tak popularne bo jest to słowo klucz - sport WALKI który budzi dużo więcej emocji niż inne rodzaje sportów... nawet jakby brały w tym udział same topowe naziwska to potencjał byłby dużo mniejszy niż w przypadku gal freakfight,
a oprócz tego kilka moich wniosków:
- może powinni wpleść w te drużyny też jakieś osoby z innego środowiska które zainteresowałyby nie tylko widzów gal freakfightowych
@mirko_anonim Ciekawe ile kosztuje kilkudniowy wynajem Areny Gliwice razem z montażem tego boiska.

Jedyna opcja, ze im sie to spina to, ze korzystaja z uprzejmosci Fame MMA, ktory ma z Arena najem dlugoterminowy (pominmy powod) i odstepuje hale dla Spotlightu w zamian za nizsze stawki ich gwiazdeczek we freakach.

Kolejny powod do zmartwien dla tej agentury. Pewnie wkrotce sie zawiną :)
@mirko_anonim: nie, główna przyczyna tak słabego wyniku jest fatalny marketing, jeszcze przed pandora gate komunikacja była niemal zerową, konferencje słabe, wzieli quebo który wgl tego nie reklamował, nie pojawił się na żadnej konferencji.
via mirko.proBOT
  • 3
✨️ Autor wpisu (OP): >Czy Quebo na swoje IG/Twittera wrzucil w ogole jakies promo? Mi sie wydaje ze wiekszosc ludzi o tym move nawet nie wiedzialo xd A jak ludzie na tagu pisali ze dla tego gowna nawet im sie restreama nei chce ogladac, to wnioski nasuwają sie same xd

@RafDan Tym bardziej brak promocji przez uczestników dowodziłby porażki i braku kompetencji agencji Spotlight. Po co płacić za wizerunki osób, których