Wpis z mikrobloga

Wykopki mam pytanie, ale najpierw nakreślę sytuację. Jakiś czas temu późnym wieczorem wracając do domu widząc szyld kfc postanowiłem jeszcze zabrać ze sobą"kolację" do domu. Jakie było moje zdziwienie jak otworzyłem torbę w domu i okazało się że nie jest to moje zamówienie... a następnie #!$%@? bo w otrzymanym zamówieniu miałem kanapki vege xD. No cóż zdarza się ale jakoś parę dni później przejeżdżałem obok więc też postanowiłem coś zamówić i poruszyć temat błędnego zamówienia. Pracownik będący na drive poinformował mnie że w dniu dzisiejszym nie na kierownika ale żebym zostawił swoje dane i telefon i kierownik na pewno się ze mną skontaktuję i jakoś sytuację wyprostuje. Jak można się domyślać kontaktu ze strony kierownictwa nie było. No trudno jest strona kfc i tam też można złożyć skargę - więc poszło tylko w tematyce że są w posiadaniu moich danych w celu reklamacyjnym, ale ze noc w tym kierunku się nie dzieje więc poprosiłem o wyjaśnienie kto i w jakim celu jest w posiadaniu moich danych skoro odp zero. No i ze strony też odpowiedzi zero... Jak uważacie coś jeszcze działać w tym kierunku czy yebem na to?
  • 2