Wpis z mikrobloga

@stefan_pmp: Niestety to nierealne. Dlaczego? Aby to zrobić trzeba by przepisać Morrowinda na nowy silnik. Spoko można, tylko jest problem. Morrowind w swoich założeniach jest dośc archiczny mechanicznie w sensie jak uderzamy w wroga to w niego nie trafiamy, gra wylicza szanse na trafienie jak w starych grach etc. Wiec uderzach wroga i chybiasz etc. To stary system, ktory gracze by zhejtowali teraz. Wiec trzeba by bardzo duzo mechanik, logiki
  • Odpowiedz
@stefan_pmp Todd już wiele razy się wypowiadał o Morrowind i jego zdaniem jest #!$%@?. Mocne słowa jak na gościa którego ta gra uratowała. Starfield powinni zrobić co innego któregoś tam z rzędu skyrima, tym bardziej że trzeba mieć tupet aby porzucić starego i naprawić nowego i jeszcze rzadac kasy.
  • Odpowiedz
@programista3k: Niestety, mimo, że pod niektórymi względami lubię Todd to jest trochę skrzywiony. Todd niestety wywodzi się z amerykańskiego konsolowego grania. - sam o tym mówił wielokrotnie. Przez co ma tendencje do spłycania gier, czy ich "upraszczania" aby były lepsze dla "konsolowego amerykanina". Cud, że w starfieldzie zastosowali takie rzeczy jak grawitacje etc.
  • Odpowiedz
@stefan_pmp: Nieeeeeeee błagam niech ta gównofirma nie dotyka tego arcydzieła! Obecne status quo jest idealne: ludzie którzy nienawidzą fajnych gier a kochają produkty (czyli księgowi betesdy, zwani dla niepoznaki "devami") tworzą starfildy i jedenaste reedycje skajrima, a ludzie którzy kochają Morrowinda (czyli oldschoolowi gracze i moderzy) utrzymują tonę modów do Morrowinda i sobie w niego grają. Niech tak zostanie.
  • Odpowiedz
  • 0
@Gigamesh

@Variv: Ale Morrowind jest przeniesiony przecież na nowy silnik, zobacz sobie OpenMW


Grałem na tym. To nie jest żadna ani graficzna rewolucja. A jedynie sprawia, że w ogóle idzie w to grać.
  • Odpowiedz
@Variv: Znaczy tam graficznie dość mocno działają. wprowadzili filtrowanie anizotropowe, nowe rodzaje mapowań, nowe metody oświetlenia itd. Oczywiście to nie jest to samo co przeniesienie całej gry na np. UnrealEngine 5, ale wsteczna kompatybilność też jest ważna,
  • Odpowiedz