Wpis z mikrobloga

@FatherOfDragons Są dwie możliwe przyczyny problemu...

Pierwsza to skutek brak obsługi VoLTE w telefonie przy numerze w sieci T-Mobile, Heyah lub tuBiedronka - w takim wypadku na czas połączenia telefon przełącza się do starszej technologii 2G lub 3G. Z racji, że w T-Mobile wyłączono 3G to telefon łączy się po 2G, na którym obsługiwana prędkość transmisji danych jest tak niska, że wręcz nie do użytku. Rozwiązanie: Zmiana telefonu na taki obsługujący VoLTE
@mp107: no u mnie w tej instrukcji nie ma w ogóle tego suwaka do włączenia VOLTE, Czytam w necie i na jakimś forum znalazłem

W tym telefonie nie ma opcji włącz wyłącz Volte, to jest aktywne albo nie, zależne od operatora.
@FatherOfDragons Możesz spróbować włączyć to ręcznie. Na stronie, którą podlinkowałem wcześniej jest taki akapit...

Aby uruchomić technologię VoLTE i VoWIFI wyślij bezpłatny SMS o treści TAK na numer 80 535 (nie dotyczy Heyah 01). Po otrzymaniu SMS potwierdzającego aktywowanie usługi możesz dzwonić, SMSować i MMSować korzystając z technologii LTE


Jak to nie pomoże to można jeszcze spróbować zadzwonić do biura obsługi i tam poprosić o to.