Wpis z mikrobloga

@Meriu: Graj tym co Ci wygodnie, balans nie ma znaczenia jeżeli jesteś poniżej TOP16 Grandmastera, ponieważ niżej błędy popełniane w grze mają 10000 razy większe odbicie w grze niż różnice w balansie
@Infantor: A myślałeś może nad tym, że po prostu TvP najgorzej Ci wychodzi? Dla mnie w różnych okresach grania było różnie, najpierw nie radziłem sobie w TvZ, potem w TvP, a teraz w obu mam ponad 60% ratio ale za to nie potrafię wygrać żadnego TvT
@dembski: Nie o to chodzi, spójrz na gry na światowym poziomie gdzie tylko koreańczycy są w stanie wygrywać z protossem. Czemu toss imba ? Bo czego nie zagra to i tak mu to wyjdzie na terrka, a same terran może na tossa grać tylko mmm, nic innego po prostu nie da rady bo za słaba reszta, brak jednostek tier 3 bo BC to kpina. Sam terran musi wszystko kontrować u tossa
@Infantor: Cokolwiek nie zagram na tossa i tak wygrywam, choćbym grał 3 faktorki z reaktorami i zalewał go helionami. Twój argument nie jest prawdziwy. Moim zdaniem masz to, co ja kiedyś miałem, a co nazwałem "panicznym lękiem przed tossem". Bałem się grać TvP, bo tak jak Ty miałem wrażenie, że cokolwiek nie zrobi to mnie zabije, A TAK NIE JEST! Wystarczy, że znajdziesz jeden dobry opening i nauczysz się go dobrze
@dembski: Nie chodzi o to że przegrywam z tossem bo daję radę, większe problemy mam z mirror matchupem na terrka czasem. Chodzi o to że terrek musi grać to samo, czyli kombinacja mmm, nie da rady zagrać czystego mecha jak na zerga na przykład bo toss cie zje po prostu. No właśnie, push na początku, inaczej nie da rady bo jak się z tego zrobi makro gra to masz już minimalne
@Infantor: Terran ma przewagę w early, toss ma przewagę w late. Musisz swoją przewagę wykorzystywać bo po to ona jest. Ciężko oczekiwać, żeby rasy były idealnie zbalansowane, bo jeżeli się różnią, to zawsze będą silniejsze i słabsze strony... Idealny balans był w Warcrafcie 2, bo tam jednostki orków i ludzi różniły się tylko wyglądem, ale tego przecież nie chcemy...
@dembski: Nie raz widziałem korków którzy przegrywali na immortal/sentry push z 5 bunkrami nawet, nie da się tego wybronić jak toss dobrze ogarnia... A wyscoutować proxy robo też nie zawsze jest łatwo, wiadomo że jak nie ma nic w maine to trzeba dostawić bunkrów bo będzie push ale i tak to nie wystarcza, lecą ff, nie możesz naprawiać a immortale moment je niszczą.
@Infantor: Nie wiem jak jeszcze mogę Ci pomóc, ale TvP serio nie jest takie złe. Wszystko zależy od Twoich buildów i podejścia, jeżeli zaczynasz grę myśląc, że jej nie wygrasz to raczej ciężko, żeby było inaczej