Wpis z mikrobloga

Hej,
zakupiłem jako JDG urządzenie (laptop) związane z prowadzoną działalnością, ale nie ma ono charakteru zawodowego (grafikiem).

W przeciągu miesiąca wystąpiła wada, sklep odmówił rękojmi powołując się na jej wyłączenie i w ramach dobrej woli odesłał urządzenie do producenta i jego serwisu.

Niestety nie jestem w stanie stwierdzić po zapoznaniu się z różnymi artykułami czy wyłączenie rękojmi na podstawie przepisów kodeksu cywilnego mogło tu mieć miejsce jeżeli jestem przedsiębiorcą traktowanym jako konsument (za żadne skarby nie mogę znaleźć treści o przepisach szczególnych ;D). Jeżeli otrzymam urządzenie sprawne to dla mnie rozwiązanie sytuacji jest w porządku - natomiast w przypadku jeżeli wystąpią problemy chciałbym wiedzieć czy mam możliwości działania.

W związku z tym mam pytanie - czy sklep mógł wyłączyć dla mnie rękojmie?

#kiciochpyta #prawo #pomocy #pytanie #pytaniedoeksperta #jdg #b2b
  • 5
  • Odpowiedz