Aktywne Wpisy
Von_Kaevum +378
Lujdziarski +149
Ostatni raz alkohol piłem w lipcu tamtego roku xD a przez 2 lata wypiłem łącznie 5 piw i 3 drinki, tak trzeba żyć. A moja abstynencja wzięła się z tego, że wychowywałem się w domu w którym żył olkoholik.
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
zakupiłem jako JDG urządzenie (laptop) związane z prowadzoną działalnością, ale nie ma ono charakteru zawodowego (grafikiem).
W przeciągu miesiąca wystąpiła wada, sklep odmówił rękojmi powołując się na jej wyłączenie i w ramach dobrej woli odesłał urządzenie do producenta i jego serwisu.
Niestety nie jestem w stanie stwierdzić po zapoznaniu się z różnymi artykułami czy wyłączenie rękojmi na podstawie przepisów kodeksu cywilnego mogło tu mieć miejsce jeżeli jestem przedsiębiorcą traktowanym jako konsument (za żadne skarby nie mogę znaleźć treści o przepisach szczególnych ;D). Jeżeli otrzymam urządzenie sprawne to dla mnie rozwiązanie sytuacji jest w porządku - natomiast w przypadku jeżeli wystąpią problemy chciałbym wiedzieć czy mam możliwości działania.
W związku z tym mam pytanie - czy sklep mógł wyłączyć dla mnie rękojmie?
#kiciochpyta #prawo #pomocy #pytanie #pytaniedoeksperta #jdg #b2b