Wpis z mikrobloga

@Pally: jak narazie pytanko mam bo widzę że Tworzenie Run Alchemia i Kowalstwo jest - można się tych 3 skili wyuczyć i nadal mieć normalnnie punkty na reszye gry by móc ją przejść i nie chrzanić się bo kurrr za trudne??

i tym razem ide w maga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Nooleus: niby tak ale magowi kowalstwo sie nie przyda w ogóle, alchemię i tworzenie run tak, ale to potem sobie zobaczysz, no ale powiem ci że mag na początek to może być ciężko w pierwszych rozdziałach <machający_papież.jpg> ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Nooleus: na siłe byś dał rade magiem ale troche kombinowania jest, chyba że chcesz coś innego od jedynki bo tam też woj był to możesz w łucznika który jest mega łatwy i przyjemny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Nooleus: łucznik to izi ładujesz w zręczność ile sie da ( pamiętając o progach punktowych bo tu troche inaczej niż w jedynce ), do około 65-75, potem używasz sobie bonusów wszystkich zebranych, i elo xD
@Nooleus: progi punktowe to chodzi o to że punkty od 10-29 kosztują 5 punktów nauki za 5 punktów statystyki, potem od 30-59 to za każde 5 punktów statystyki płacisz 10 punktów nauki, a potem od 60-89 płacisz 15. Więc robisz tak że uczysz się np. zręczności do 29 a potem kupujesz 5 zręczności za 5 punktów nauki i w tej sposób "oszczędzasz" sobie kilka punków nauki
@Nooleus: Noc Cucka bardzo podnosi poziom trudności i wydłuża rozgrywkę więc wskazywałbym zrobić sobie przerwę między przechodzeniem
Ale dopina zawartości zarówno na starej planszy jak wątkiem nowej części wyspy odskakującej od klimatu gdzie jest też dużo dawnych kolegów