@Pally: jak narazie pytanko mam bo widzę że Tworzenie Run Alchemia i Kowalstwo jest - można się tych 3 skili wyuczyć i nadal mieć normalnnie punkty na reszye gry by móc ją przejść i nie chrzanić się bo kurrr za trudne??
@Nooleus: niby tak ale magowi kowalstwo sie nie przyda w ogóle, alchemię i tworzenie run tak, ale to potem sobie zobaczysz, no ale powiem ci że mag na początek to może być ciężko w pierwszych rozdziałach <machający_papież.jpg> ( ͡°͜ʖ͡°)
@Nooleus: na siłe byś dał rade magiem ale troche kombinowania jest, chyba że chcesz coś innego od jedynki bo tam też woj był to możesz w łucznika który jest mega łatwy i przyjemny ( ͡°͜ʖ͡°)
@Nooleus: łucznik to izi ładujesz w zręczność ile sie da ( pamiętając o progach punktowych bo tu troche inaczej niż w jedynce ), do około 65-75, potem używasz sobie bonusów wszystkich zebranych, i elo xD
@Nooleus: progi punktowe to chodzi o to że punkty od 10-29 kosztują 5 punktów nauki za 5 punktów statystyki, potem od 30-59 to za każde 5 punktów statystyki płacisz 10 punktów nauki, a potem od 60-89 płacisz 15. Więc robisz tak że uczysz się np. zręczności do 29 a potem kupujesz 5 zręczności za 5 punktów nauki i w tej sposób "oszczędzasz" sobie kilka punków nauki
@Nooleus: Z dodatkiem? Jeśli w 2023 roku podeszła tobie kryminalnie niedokończona przez twórców jedynka to no będziesz zadowolony do ostatniego rozdziału
@Nooleus: Noc Cucka bardzo podnosi poziom trudności i wydłuża rozgrywkę więc wskazywałbym zrobić sobie przerwę między przechodzeniem Ale dopina zawartości zarówno na starej planszy jak wątkiem nowej części wyspy odskakującej od klimatu gdzie jest też dużo dawnych kolegów
i tym razem ide w maga ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli w 2023 roku podeszła tobie kryminalnie niedokończona przez twórców jedynka to no będziesz zadowolony do ostatniego rozdziału
Ale dopina zawartości zarówno na starej planszy jak wątkiem nowej części wyspy odskakującej od klimatu gdzie jest też dużo dawnych kolegów