Wpis z mikrobloga

Asus TUF Gaming F15 i5-12500H 3050 32/1TB W10 IPS
Cześć... taka sytuacja...
Kupiłem na Allegro komputer taki jak wyżej. Sklep dostarczył go sprawnie. Niestety podczas jego konfigurowania okazało się, że karta graficzna wyświetla artefakty (co jakiś czas migała linia na ekranie).
Komputer zareklamowałem, przez zwrot na Allegro, ale zaznaczyłem, że chcę albo zwrot środków, albo nowy komputer (zaznaczyłem, ze nie zgadzam się na naprawę starego). Sklep wybrał przysłanie nowego komputera i wkrótce go dostałem.
Tym razem było jeszcze gorzej. W trakcie instalacji oprogramowania klawiatura zaczęła migać, a potem komputer zgasł (nie patrzyłem na ekran więc nie wiem czy były jakieś komunikaty). Laptopa nie dało się naładować i nie dawał oznak życia.
Po raz kolejny zrobiłem zwrot (środki lub komputer) i po raz kolejny dostałem NOWEGO laptopa.
Zainstalowałem na nim część potrzebnego mi oprogramowania, a resztę chciałem zainstalować następnego dnia...
Tyle, ze następnego dnia nie działała już matryca komputera. Nie działał też podpięty zewnętrzny monitor (może karta graficzna padła).
Zrobiłem kolejny zwrot i tym razem zażądałem zwrotu gotówki, a sklep mi ją zwrócił.

Miał ktoś takie problemy z Asus TUF Gaming? Dostałem 3 NOWE komputery i każdy miał jakąś wadę fabryczną...
A może to ja mam wyjątkowego pecha??? Straciłem prawie półtora miesiąca, a jestem w punkcie wyjścia ¯\(ツ)/¯

#komputery #informatyka #laptopy #allegro #sprzetkomputerowy #technologia
  • 8
  • Odpowiedz
  • 0
@Gabaryt:
Sklep nie ma z tym nic wspólnego. Dostałem 3 NOWE komputery, a na koniec zwrot kasy. Do sklepu nie mam większych zastrzeżeń.
Zastanawiam się czy to była jakaś felerna partia lapków, czy to ja mam wyjątkowego pecha...
  • Odpowiedz
@konkarne: tego nie oceniam zachowali sie jak powinni bez kombinowania nie mniej jednak omijałbym sklep z którego 3x pod rząd przychodzi jakiś zepsuty złom
  • Odpowiedz
  • 0
@Gabaryt:
Jako, że sklep się zachował ok, to nie chcę podawać ich nazwy. W każdym razie to sklep z logo "S" i który przy prawie 17 tysiącach opinii, 99,1% ma pozytywnych... ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@konkarne: taka trochę postawa pasywna sklep sie zachował to nie będę im robił antyreklamy takie zachowanie to obowiązek i powinno być normą ja się pytam nie dlatego że chcę kręcić gówno burzę i wołać małysza pytam dla mojego spokoju sporo kupuje na alegro i nie chciałbym się narazić na taką sytuację która w jakimś stopniu może być stresująca a jak widać opinie nie są wystarczająco wyczerpującym źródłem informacji możesz mi wysłać
  • Odpowiedz
  • 0
@Gabaryt:
Sorry, ale nie. Sklep był tu taką samą "ofiarą" jak ja. Ja straciłem ok półtora miesiąca na wożenie tam i z powrotem laptopów, a sklep musiał 4 razy płacić za kurierów i 2 razy za paczkomat (pierwszy zakup i zwrot był przez paczkomaty).
Jeżeli do kogoś mieć pretensje to do Asusa, za to, że wypuszczają taki bubel.
  • Odpowiedz
  • 0
@wypokowy_expert:
Były zaplombowane.
Po za tym, jeżeli reklamuję komputer, który nie daje oznak życia, a wychodzi on ze sklepu następnego dnia po tym jak sklep dostał poprzedniego to musieliby mieć super sprawnych serwisantów, żeby to ogarnąć, a tego typu sprzęt wysyła się raczej do producenta i się na niego czeka odpowiednią ilość czasu.
No i na koniec. Tylko pierwszy komputer (artefakty) można by spróbować komuś wcisnąć.
Przy kompletnie nie działającym komputerze
  • Odpowiedz