@HeniekWons: VoIP? Wdrożyliśmy u nas w żelkach #gusto oraz w Yasecure. Jest centralka, muzyczka na czekanie, klient może się nagrać, a same rozmowy konsultantów mogą być nagrywane i trafiać np. na Slacka, żebyś sobie od razu mógł odsłuchać i na bieżąco czuwać nad poziomem obsługi klienta. Cud, miód i orzeszki, a co najważniejsze kosztowo wychodzi taniej niż utrzymywanie numeru i sensownego fizycznego telefonu. Chociaż Ty widzę chcesz to
@ecco Tak, chce ukryć swój numer ale to raczej po to, żeby nie latał po sieci. NIby mozna kupić Sim za 5 zł ale nie ma jeszcze telefonów na 4 sloty SIM a dwóch cegieł nosił nie będę ( ͡°͜ʖ͡°) A jak mi się znudzi zabawa w ecomerce to wirtualny odepne i Elo
@HeniekWons: nie powiedziałem bo jestem z UK wiec wątpię abyś chciał brytyjski numer, jest tego dużo na każdy kraj!
Jak ktoś dzwoni to dostaje wcześniej info ze to jest przekierowanie z wirtualnego numeru wiec od razu wiem, ze mam przywitać ładnie potencjalnego klienta.
#chwalesie #noworodek Mirik i mirabelki pijcie ze mną kompot mamy nowego #niebieskipasek niestety mały miał problemy z oddychaniem i trafił na neonatologie trzymajcie kciuki żeby wszystko było dobrze
https://biznes.t-mobile.pl/pl/produkty-i-uslugi/telefonia-i-komunikacja/jeden-numer
albo
https://www.orange.pl/poradnik-dla-firm/komunikacja/wco-wirtualna-centralka-orange/
@ecco Tak, chce ukryć swój numer ale to raczej po to, żeby nie latał po sieci. NIby mozna kupić Sim za 5 zł ale nie ma jeszcze telefonów na 4 sloty SIM a dwóch cegieł nosił nie będę ( ͡° ͜ʖ ͡°) A jak mi się znudzi zabawa w ecomerce to wirtualny odepne i Elo
@raul7788 Dzięki
Jak ktoś dzwoni to dostaje wcześniej info ze to jest przekierowanie z wirtualnego numeru wiec od razu wiem, ze mam przywitać ładnie potencjalnego klienta.
@ecco: Dzięki, sprawdzę