Wpis z mikrobloga

Siemka, kupiłem w Sferis Airpodsy Pro 2gen i mam problem z weryfikacją daty zakupu i podglądzie zakresu gwarancji. Po wpisaniu numeru seryjnego na checkcoverage.apple.com dostaję komunikat "Niestety nie możemy teraz zweryfikować daty zakupu." Jeśli chodzi o funkcje słuchawek to wszystko wydaje mi się być w porządku, działają wszystkie tryby, dźwięk przestrzenny, bez problemu paruje i znajduje słuchawki w pobliżu. W samym opakowaniu i zawartości nic nie zwróciło mojej szczególnej uwagi, no oprócz tego, że na etui ładującym w jednym miejscu jest małe wgłębienie, nie wiem jak to nazwać, obicie? Dosłownie na dziesiąte części milimetra, poza tym żadnej ryski. Moje pytanie brzmi, czy tego typu słuchawki mogły być używane i sprzedane jako nowe? Jeśli tak to wiadomo, oddam je z powrotem, ale trochę kicha.
#airpods #sferis #apple
  • 4
@pedriux jak dobrze pamietam, po zakupie nowych airpodsow z media expert tez miałem nieprawidłowa datę na gwarancji. Na jakiejś stronce Apple rejestruje się zakup gdzie wprowadza się datę zakupu i od tego momentu zaczyna naliczać gwarancje. Apple pewnie domyślnie nabija gwarancje od dnia wygenerowania numerów urządzenia już w fabryce czy coś