Wpis z mikrobloga

mirki, czy ja robię coś nie tak, czy też wynajem #hulajnogaelektryczna jest obecnie zwyczajnie nieopłacalny?

tylko #bolt nie ma opłaty startowej, ma jednak drogą minutę po 0,95pln a pozostałe usługi jak np. #uber #dott #blinkee #lime #freenow (nie wiem czy czegoś wartościowego nie pominąłem) mają tańszą minutę 0,60-0,85pln jednak mają opłatę startową w okolicy 2-2,50pln.

Przejechanie 2-3 kilometrów po centrum to minimum 10 minut (światła itp),
więc dyszka pęka spokojnie chyba że jeździ się serio niebezpiecznie.
W tych kwotach natomiast spokojnie wchodzimy w cenę taryfy a jak ustrzeli się jakiś kupon,
o którego jakoś łatwiej na taryfie niż #hulajnoga to już w ogóle nie ma co porównywać.

Czy coś mi tu umyka? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 8
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 1
@papkie: przecież to nie ma żadnego sensu :P
gdyby przejazd kosztował mnie 50-75% tego co taryfą to można się zastanawiać, bo np. przyjemnie w ciepły dzień tak pośmigać,
ale jak się nie ma jakiejś zielonej fali na światłach to nie ma opcji żeby to się trzymało kupy
ciekawe czy są jakieś dane na temat tego jak te firmy finansowo wychodzą na tych hulajkach
  • Odpowiedz
@qbek: To nigdy się nie opłacało. Taxi wychodzi podobnie. Jedyny plus to jak są duże korki i możesz się przecisnąć chodnikiem oraz porzucić byle gdzie.
Jeżdżą tym tylko dzieciaki, którym mama doładowuje konto. Jak ktoś jeździ regularnie to już dawno kupił własną.
  • Odpowiedz
@qbek umyka Ci. Za 7 zł kupuje karnet Dott, i wtedy nie płace za odblokowanie, a przejazd do 30 min kosztuje 4 zł. W Poznaniu dojeżdżam wszędzie gdzie chce, za 4 ziko.
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 0
@budzy: z tego co widzę ten karnet to tylko koszt odblokowań zdejmuje.
jako tako to się opłaca powyżej 4 przejazdów miesięcznie, tylko jeżdżąc samemu a i wtedy cena jest jedynie odrobinę niższa od taryfy ze zniżką (poza największym szczytem zarówno Uber, Freenow jak i Bolt mają dynamiczne zniżki)
  • Odpowiedz