Wpis z mikrobloga

@wojna_idei: Czysto finansowo i jeśli chodzi o giełdę, tęczowość już kompletnie się nie opłaca. Ale to przestaje być ważne, ponieważ takie firmy dostają ogromne pieniądze z tytułu ,,punktów ESG", więc cyrk będzie kręcił się dalej.
  • Odpowiedz
@wojna_idei: przecież patrząc na ostatnie lata, to normalne. Najpierw były dzieci dzieci Emo, następnie moda na folklor, w między czasie wszyscy facecie ubierali się jak drwale, byli też hipsterzy, a teraz bycie homo się znudziło... Ciekawe co będzie następne?
  • Odpowiedz
Apple to korporacja technologiczna mająca zasięg globalny, wykorzystująca niewolniczą pracę w krajach wschodnich. Jeszcze nie korzystają z bardzo ,,inkluzywnego" marketingu, to fakt. Ale ich produkty obrosły już taką renomą, że mało co jest w stanie to podważyć. Chyba główny przykład agresywnej woke promocji to https://www.theguardian.com/business/2023/jun/14/bud-light-loses-top-us-beer-spot-after-promotion-with-transgender-influencer.
I wiem, Bud Light nie upadnie, nie stracą pieniędzy, bo odzyskają je dzięki różnorodności.
Więc szczerze przyznaje ci rację, takie korpo to jedyne jakie mają obecnie prawo
  • Odpowiedz