Wpis z mikrobloga

Nagie ciało, połowa ciała wystawała z worka (ale raczej była cała, po prosto "wystawała"?).

Znaleziono również białe prześcieradło, będą ustalali czy nie pochodzi z chaty 32-latka.(a niby skąd by miało być?)

NIBY wcześniej przeszukiwano ten teren i wtedy ciała nie znaleźli, snują teorię o podrzuceniu, ale no... chyba naciągane?

They refer to a crime and a brutal murder of 27-year-old Anastasia. Her body was without clothes, her body bore wounds and half of it was inside a bag, under a bush in the Alykes area. Where police officers have rushed in an attempt to "bind" the case that has shocked the entire country.

As reported by Mega, a white sheet was also found at the scene. An investigation will be carried out to determine if it came from the ground floor where the 32-year-old Baghdadi man who is being held on suspicion of kidnapping the girl lived.

Sources from the Civil Protection reported that in the previous days a check had been made in the area where the body of the 27-year-old woman was found in the afternoon and nothing had been found. The possibility that someone or people moved the body to that particular spot will be considered.

https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/kos-xoris-rouxa-i-soros-tis-27xronis-anastazia-pou-vrethike-nekri/3799902/

#anastazjazgrecji #grecja
Tfor - Nagie ciało, połowa ciała wystawała z worka (ale raczej była cała, po prosto "...

źródło: Zrzut ekranu 2023-06-18 o 19.14.33

Pobierz
@gaarahokage Nawiązując do wcześniejszej rozmowy na temat ich podejścia i lenistwa - teraz znowu jest narracja jak z telefonem, że wcześniej było to miejsce sprawdzane i nic nie było. A teraz tak samo z ciałem, że były przeszukiwania w tym rejonie i nie znaleziono ciała i będą rozpatrywać czy ktoś nie podrzucił, czy nie przeniósł...

Przecież łącząc te 2 wątki telefonu/ciała co to niby miejsca przeszukiwane wcześniej + ogólne podejście do reszty