Wpis z mikrobloga

Niestety mam niezbyt dobrą przygodę ze sklepem RTV Euro AGD po pierwsze nie umieją odpowiednio pakować przesyłek, obsługa klienta tez nie jest za bardzo pro wobec klienta, są niekompetentni i kłamliwi! Zamówiłem od nich konsolę Nintendo Switch Zelda TofK na wysyłkę, która przyszła tylko w ich firmowej folli. Pudełko miało zagniecenia w różnych miejscach, naderwania przy rogach, wyglądało jakby było powystawowe. Może dałbym sobie spokój, ale był to prezent dla kogoś, wiec średnio to by wyglądało. Zgłosiłem to do działu obsługi aby mi wymienili konsole na nową w idealnym stanie lub zrobili zwrot należnej kwoty. Zdziwiłem się jak otrzymałem odpowiedz „że zgłoszona niezgodność jest nieistotna” i chcieli zamknąć temat wciskając mi rabat na 50 zł. Oczywiście na to się nie zgodziłem i że chce zrezygnować z zakupu. Otrzymałem już w kolejnym mailu ze mogą zrobić wymianę i będzie wysłany kurier po odbiór konsoli. No niby już wszystko fajnie, ale nie otrzymałem żadnej informacji od obsługi klienta (chociaż jakieś info SMS) kiedy zjawi sie kurier po odbiór paczki bo oczywiscie był z rana kiedy byłem w pracy, nawet nie miałem kiedy przygotowac przesyłki, dobrze że kurier dpd był ogarnięty to pojawił sie pózniej jeszcze raz po południu. Zdecydowanie lepiej im to spakowałem (w pudełko plus folia bąbelkową na konsolę) niż oni, trzeba było im odesłać w tej samej folii firmowej :) I fajnie, czekam kilka dni zanim przesyłka do nich dotrze i przyjmą zwrot, jeszcze kontaktowałem się żeby tym razem dali znac jak bedzie wysłany kurier (tym razem otrzymałem łaskawie sms’a). Przyszła kolejna przesyłka i co?! Przyszła kolejny raz w folii bez żadnych zabezpiecz, oczywiście pudełko znów miało zagniecenia w różnych miejscach. W mailu poprosiłem ich o nowa konsolę w idealnym stanie(pudło) i dobre zabezpieczenie przesyłki a tu znów ich folia :) Niestety nie uczą się na błędach, odesłałem ponownie konsolę, ale w związku z tym że był to zakup na raty czekam jeszcze na anulowanie umowy kredytowej i zwrot należnej wpłaconej pierwszej raty! Zwrot przyjęli 16.05.2023, była korekta. Natomiast tutaj zaczynają się schody. Podali mi informacje że też 16 maja wysłali maila do banku aby anulować daną umowę i zamówienie zostało rozliczone. Pod koniec maja (31.05) otrzymałem odpowiedz ze sklepu że „Do banku zostały zwrócone środki na poczet umowy kredytowej. Prosimy o kontakt z bankiem.” Skontaktowałem się z bankiem (05.06.2023), ale oczywiście nic do nich nie dotarło ze sklepu, więc w celu wyjaśnienia sprawy zadzwoniłem na infolinię (sklepu) gdzie dowiedziałem się, że jednak środki do banku zostały przekazane dopiero 5 czerwca, bo niby wcześniej był jakiś błąd po ich stronie. To przez ponad dwa tygodnie nic się nie działo z ich strony! To ja jak głupek dzwoniłem do banku, dlatego nic dziwnego że nic nie robili w tym temacie. Nie umieją pakować przesyłek, są niekompetentni i do tego są oszustami!
pakosforever - Niestety mam niezbyt dobrą przygodę ze sklepem RTV Euro AGD po pierwsz...

źródło: IMG_1018

Pobierz
  • 9
@pakosforever: Zgadzam się.. w sklepach co drugi pracownik to młoda osoba bez pojęcia na temat sprzętu, odliczająca czas do domu. Sprzedali mi w sklepie telewizor którego jednak nie mieli na magazynie XD
@Megawonsz_dziewienc: ok rozumem że tobie to nie przeszkadza, ale nie mierz wszystkich swoją miarą :) Tutaj trochę chyba się mylisz, ja nie chciałbym otrzymać konsoli w takim po obijanym pudle jakie otrzymałem i samemu też bym się niezręcznie czuł jakbym komuś miał przekazać taki prezent :) To jest akurat wydanie limitowane z nową Zelda, są różni ludzie którzy np. kolekcjonują takie rzeczy dla których zarówno jest ważny wygląd konsoli i pudla,