Wpis z mikrobloga

Petru i pozostali magicy znad Wisły. U nas w miasteczku dopiero po trzech latach od decyzji globalnej o zmianie loga, pozmieniali w tutajeszych sklepach, co mnie mnie przez te trzy lata przyngębiało, bo myślałem, #!$%@? na jak głębokiej prownicji żyję (w dodatku obsługa tutaj na zasadzie bez kija nie podchodż, a jak cena różni się od tej na opakowaniu to strach się upomnieć), ale jednak w komunikacji z klientem do tej pory Pepco też daje stare logo... :O Było tyle gadania tych polskich speców od marketingu, że jakie to ważne, „od loga się wszystko zaczyna” a tutaj duża sieć kładzie na to lachę, dopiero gdy odnawiaja cały sklep wieszają nowe logo. Czy to nie jest tak że jest wiedza znad Wisły, kraju jednak peryfejnyjnego, w którym przed licencjatem Sikorkskiego klęka się jakby miał profesurę a gdzieś poza Polską funkcjonują jednak inne zasady? Jak to jest?

Poniżej fragment screenu z dzisiejszego newslettera.

#pepco #marketing #logo #firma
Poludnik20 - Petru i pozostali magicy znad Wisły. U nas w miasteczku dopiero po trzec...

źródło: sss_Zrzut ekranu z 2023-05-30 18-48-24

Pobierz
  • 4