Wpis z mikrobloga

Jak to jest z oddaniem laptopa na gwarancje w sklepie i terminem na odpowiedz. 14 dni roboczych czy kalendarzowych maja na odpowiedz. I jesli oddalem go poprzez sklep na gwarancje a nie z tytulu niezgodnosci z umowa to zmienia sytuacje?

#komputery #laptopy #asus #xkom
  • 9
  • Odpowiedz
@kajtek911: @iniekcja: Wystarczy, że będą musieli czekać na jakaś część, żeby ją dorobili w fabryce i wysłali z Tajwanu, albo przynajmniej wysłali. Ja się tak #!$%@?łem i czekałem 3 miesiące. W końcu powiedzieli, że nie da się naprawić i zwrócą kasę. Dostałem (po wielkich kłótniach) 70% kwoty, na początku wciskali 40%. Teraz WYŁĄCZNIE niezgodność towaru z umową w sklepie.
  • Odpowiedz
@kajtek911: X-KOM od razu wysyła to do Asusa. Przyjdź przed godziną 15 do nich, bo wtedy robią wysyłkę do centrali. Lapek najpierw jedzie do centrali, a stamtąd do Asusa. Jeśli zaś chodzi i serwis Asusa jest to jeden z lepszych. Ma 7 punktów serwisowych w Polsce. Powinien wrócić szybko. Jeśli nie chce Ci się bawić z X-KOM - em wtedy sam wyślij. W przeciągu 2 tyg na pewno będziesz go miał
  • Odpowiedz
  • 0
@yodaa1: tylko ze juz go oddalem. Zepsul sie dwa dni przed koncem gwarancji w piatek wieczorem wiec juz ze zgloszeniem do asusa bylo za pozno. Dobrze ze w soboty otwarty jest xkom wiec tam oddalem. Oddawalem w rzeszowie a model k53sv
  • Odpowiedz