@blisher: wg mnie świetne, widać też postępy w porównaniu do poprzedniego filmu. Trzymam kciuki, może coś fajnego z tego będzie, jakiś runner ala mirrors edge :)
@blisher: Wszystkie animacje wyglądają zajebiście. Oprócz tego skoku, co był w poprzednim filmiku. Wygląda na strasznie wolny i nieefektywny sposób pokonywania przeszkody.
@blisher: Tzn. w Unity możesz przypisać siły do gracza. Więc zamiast przesunięcia o x jednostek w czasie, po naciśnięciu "w", przypisz jakąś siłę, która będzie rozpędzać twojego gracza (oczywiście z jakimś ograniczeniem prędkości, żeby nie przyspieszał nonstop). W ten sposób jak natrafi na przeszkodę typu ściana nie będzie się po niej wspinał. A na pochylni w zależności od nachylenia pochylni będzie chodził wolniej (bo siła będzie się rozkładać na siłę pionową
Troszkę ruchu na początek
WSAD - bieganie, spacja - skoki, Q - slo-mo, C - wślizg
Jak myszka nie działa to klik na grę i TAB