Wpis z mikrobloga

Czy oddawał ktoś na gwarancje okulary psvr2? czekam już ponad półtora miesiąca i oprócz informacji że zostały wysłane nic więcej nie ma. ponoć przenieśli serwis z Francji do Hiszpanii. chodzę co tydzień z pytaniem (media markt) ale nie są w stanie nic powiedzieć. ponoć już nawet w sklepie się zastanawiają co tak długo... #ps5 #psvr #psvr2
  • 12
@paczus1993: ja ostatnio. Wyglada to tak, że ja wysyłałem przez Sony a nie przez sklep. Odebrał ode mnie DPD, na początku kwietnia, a pare dni temu wróciły, trwało to trzy tygodnie. Jeżeli chodzi o stronę to informacje dostałem raz jak wystawili list przewozowy zanim odebrali i potem po trzech tygodniach info z Francji ze paczka została wysłana z powrotem firmą UPS. Szło mniej więcej tydzień.
@Misiek200IQ: lewy okular dawał tęczę, co nie było jakoś bardzo widoczne ale jednak + martwy pixel. Co ciekawe nie dostałem żadnego info od Sony, która usterka była rozpatrywana i czy wymienili za ten pixel czy za ten okular.
@Ponury_przegryw: Dobrze, że wymienili. Wysyłałeś całość czy same gogle? @paczus1993 Kontrolery mają losow zepsute lewy lub prawy trigger. Widziałem, że niektórzy oddawali i kupowali nowe zestawy i mieli zepsuty drugi, albo nawet dwa naraz :D. Ja miałem uszkodzony prawy i też wymieniałem cały zestaw.
@Smartek: tematy sprzed dwóch miesięcy, wielu osobom update naprawił problem, 340 tys. sprzedanych zestawów, pewnie poniżej 1% problemów to nie jest dużo.

Żeby pokazać jak to niewiele to dla przykładu kejs samochodowy: na 1000 sprzedanych samochodów marki volvo, do salonu na naprawę gwarancyjna wraca 27 samochodów. 2.7% a są liderem w tej dziedzinie.

Tak, twierdze, że PSVR2 to jakiś ułamek i nie ma sensu tworzyć z tego narracji strachu.
@Ponury_przegryw: Update nie naprawił problemów nikomu, problem jest sprzętowy, co widać po podłączeniu kontrolera do USB komputera i po wejściu na gamepad-tester.com - triggery są lekko wciśnięte na stałe i ich wartości wciśnięcia same wariują.

Masz jednak rację, że ciężko ocenić skalę problemu, brakuje danych.