Wpis z mikrobloga

Dostałem kompa za free od znajomego, bo padła mu płyta główna i kupił nowego kompa. Chce wymienić póki co tylko płytę, a tak za kilka miesięcy grafikę.

Komputer który dostałem;
Gtx 960
Płyta główna: ASRock h110m-hdd
Zasilacz: xfx ts 450
Procesor: nie jestem pewien, ale mam 10400f nowego
Ramów w kompie nie ma, tez musiałbym dokupić, ale to jakieś od good ram dwie kości po 8gb.

Tak za 4 miesiące chciałbym kupić rtx2060

Nie znam się na kompach w ogóle, bo ja konsolowcem jestem xD, ale czy gtx 960 na procku 10400f będzie git czy będzie się dławić?

Co polecacie wymienić na samym początku i jaka płytę główna wziąć póki co, ale taka, żeby nie wymieniać znowu za kilka miesięcy jak kupię rtxa.

#pcmasterrace #pc #komputer #komputery #pomocy #kiciochpyta #pytanie #gtx #kartagraficzna #procesor
  • 16
@JavierDaY: Nie ma już chyba nowych płyt do tego procka. A jeśli są to jakieś leżaki magazynowe. Ten 2060 to staroć i nie patrz na niego, 3060 jak już myślisz o nvidii. I jak wyżej - opchnij to wszystko najlepiej.
@Ademu: ale 2060 to nie obrażaj dalej gry są mocno grywalne w HD. :) w moim itx akurat mam te kartę i cyberpunk na wysokich z DLSS na balanced działa pięknie

jak nie ma pod LGA 1200 plyt nowych? :) ponad 600zł coś sensownego - https://allegro.pl/oferta/mainboard-asrock-intel-z590-express-lga1200-atx-3x-13493953976

do tego ddr4 a Op pewnie posiada leciwe ddr3 w szufladzie
ja tam bym celował w używane graty - wyjdzie tanio i do hd z
@Ademu: no nie ale z tego co pisał to ta płyta główna jest uszkodzona którą wymienił w zestawieniu :) generalnie nie wiadomo co działa bo kolega oddał mu jako uszkodzony. Także olałbym ten komputer. Zabrałbym grafike i zasilacz a do procesora który posiada kupił używkę mobo i ram
sprzedaj na OLX, nie ma sensu inwestować

nie oplaca xD juz lepiej komus zrób prezent, nie dostaniesz za to wiecej jak 300/400zł

I jak wyżej - opchnij to wszystko najlepiej.


@gomjeden: @jozinzbazin_bozy @Ademu: @jozinzbazin_bozy: