Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki.

Jakąś chwilę temu poszerzyłem swoją działalność o sklep internetowy i przyprawia mnie to wszystko trochę o ból głowy, więc mam kilka pytań. Może ktoś bardziej doświadczony w e-handlu podpowie.

- Wysyłam tylko i wyłącznie 2xl niestandardowe za co płace prawie 50zł brutto przy przesyłce, część pokrywa klient (20zł) resztę ja (30), pytanie czy lepiej doliczyć to 20zł klienta do kosztów i reklamować się jako "darmowa wysyłka" czy zostawić tak jak jest?
- Co patrząc z perspektywy waszego obecnego doświadczenia doradzilibyście sobie sami z przeszłości
- Jeśli chodzi o kampanie google adds to lepszy automat shoper czy może raczej pchać się bardziej do wyspecjalizowanych firm?

#ecommerce #sklepyinternetowe #kiciochpyta
  • 6
czy może raczej pchać się b


@omgoogle:

Lepiej darmowa wysyłka. Lepiej wyspecjalizowane firmy.

Żartowałem, nie znam się, ale zrób sobie ankietę wśród wykopków, a może rozjaśni sprawę ;) Co nie zmienia, że sam jestem ciekaw, więc obserwuję. Powodzenia w biznesie!
@omgoogle:
czesto zalezy od produktu, ktory sprzedajesz. Najlepiej zrobic prosty test, narazie masz juz dane kiedy klient placi za przesylke, zrob na miesiac darmowa przesylke ale drozszy produkt i przeanazliuj sprzedaz i opuszczone koszyki w GA.

Co do Google Ads - powiem z wlasnego doswiadzcenia - najelpiej wyszlo mi to kiedy wykupilem kurs (byl drogi) i zrobilem wszystko tak jak trzeba (od ustawienia Google Tags, GA i kampanii), nie mialem dobrych
- Wysyłam tylko i wyłącznie 2xl niestandardowe za co płace prawie 50zł brutto przy przesyłce, część pokrywa klient (20zł) resztę ja (30), pytanie czy lepiej doliczyć to 20zł klienta do kosztów i reklamować się jako "darmowa wysyłka" czy zostawić tak jak jest?


@omgoogle: jakie to ma wymiary i wage? moze po prostu inny przewoźnik by wziął to taniej