Wpis z mikrobloga

@bianek: Tak, każdy kto zakopuje ten pracuje w Sony. Po prostu uważam, że nic odkrywczego tam nie napisałeś, jeden jest zadowolony z serwisu, a drugi nie. Ja akurat wysyłałem laptopa mojego szefa i kiedy przyszedł kurier bez pudła, to po prostu nie dałem mu sprzętu. Zadzwoniłem do Sony i kurier przyjechał następnego dnia ze specjalnym pudłem, w którym laptop jest zafoliowany i zabezpieczony. Ja chciałem dopełnić wszelkich starań, aby sprzęt bezpiecznie
a widzisz, sam przyznajesz, że przyjeżdżają bez pudła. Więc to jest ich standardowe postępowanie. Liczą na takich jak ja, którzy się spieszą , lub po prostu wierzą że żyją już w cywilizowanym kraju. I chciałbym, żeby taka informacja dotarła do ludzi. To ważne, bo SONY ewidentnie w ten sposób unika realizowania napraw gwarancyjnych. Ty się nie złapałeś ale myślę , że większość osób postępuje tak jak ja
@bianek: Przyjechał kurier UPS, który zazwyczaj odbiera/dostarcza przesyłki do mojej firmy, nie wiem czy akurat z nimi mają umowę, czy nie. Nie wiem, czy koleś zawsze wozi ze sobą takie specjalne pudło w razie czego, czy też nie, jednak gdyby to miał być jakiś spisek, to byłoby to bez sensu. Dlaczego? Ano dlatego, że do odrzucenia reklamacji nie jest potrzebne żadne kombinowanie z kurierami, wręcz przeciwnie, stwarza to pole do pretensji