Wpis z mikrobloga

Jaką hulajnogę elektryczną warto rozważyć w budżecie ~1500 zł?

Ze sprzętu będę korzystał okazjonalnie, dlatego jak najbardziej w grę wchodzi używany.
Nie mam specjalnych wymagań zarówno jeśli chodzi o dystans na jednym ładowaniu jak i prędkość max.
Oczywiście nie chciałbym schodzić do jakichś absurdalnie niskich wartości i te 20 km dystansu będzie ok, a prędkość spokojnie 25km/h wystarczy.
Udźwig; moje ~90 kg + 10 kg ew. zapasu na jakiś plecak.

Mam natomiast preferencje jeśli chodzi o wszechstronność wykorzystania z przechyłem na jazdę na niekoniecznie dobrej nawierzchni. Gminne drogi na uboczach, ubita nawierzchnia, leśne dukty. Taka nawierzchnia to 2/3, a reszta asfalt, chodnik czy kostka.

Wspomniałem, że sprzęt ma być wykorzystywany sporadycznie. Do jazdy rekreacyjnej i nieco bardziej dynamicznej mam rower, ale na jakieś wyjazdy nie bardzo mam go jak wziąć ze sobą. Hulajnoga w bagażnik będzie w sam raz, a ułatwiać ma mi poruszanie, które niestety mam ostatnio dość ograniczone (nie wdając się w szczegóły, nie są to urazy mechaniczne).

Podsumowując; sprzęt używany w budżecie ~1500 zł (używany), amortyzowany(?), przyzwoity jeśli chodzi o trwałość. Mniejsze znaczenie mają wartości jeśli chodzi o dystans czy prędkość max.

#hulajnogaelektryczna
  • 6
@Fist_Of_Truth Za 1500 nie masz wielkiego wyboru. Ogranicza Cię mała pojemność baterii - polecam przynajmniej 500Wh w Twojej masie.
Z amortyzowanych nic nie znajdziesz, chyba, że opony pneumatyczne bierzesz za amortyzację (w sumie to jest to najlepsza amortyzacja).
Ja kupiłem m365 pro V1 i mam już 4k najechane. Polecam.
@mathmed: Xiaomi Mi Electric Scooter Essential

Właśnie robię przegląd na necie (sporo tego), ale tak napisałeś, szału w tym budżecie nie będzie. Co natomiast wydaje się być istotne, a na co nie zwracałem większej uwagi, to pojemność baterii. Dzięki, że zwróciłeś na to uwagę. Te 500Wh jednak dość mocno zawęża pole poszukiwań. Z jednej strony dobrze, bo większość "noname" powinna odpaść, z drugiej mam nadzieję budżetu starczy ;)

M365 pro V1
@Fist_Of_Truth: Generalnie obczaj swoje trasy. Jak na trasie nie masz uskokow wiekszych niż 0.5 cm to mozesz brac bez amortyzacji. Ja przykladowo tak zrobilem i jako ze mam tak zwaną "ciągłość nawierzchni bitumicznej" na swoich DDR to wzialem bez amortyzacji. Amortyzacja dla mnie to dodatkowy element do zużywania się i waga. Wyszedlem też z zalozenia, ze dobra amortyzacja musi swoje kosztować i trzeba dorzucić 1500.