Wpis z mikrobloga

@aireis: Myślę, żeby najpierw władze tego osranego miasta zbudowały parkingi park and ride, pobudowali przystanki kolejowe na wiochach okalających kraków, żeby ludzie chcieli korzystać z pociągów, obniżyli ceny biletów na komunikację miejską, żeby zachęcić ludzi do korzystania z niej, przestali obcinać kursy autobusów, a później brali się za budowanie dzielnicy na 100 000 mieszkańców, którzy jeszcze bardziej zakorkują to gównomiasto.
@aireis: już raz słyszałem parę lat temu o tych planach. Ogólnie jak parę lat temu odkryłem, że takie rejony się uchowały relatywnie blisko centrum, to byłem zszokowany i jak popatrzy się na google maps to widać to jak półwysep zieleni i pustych przestrzeni, mówiąc tu głównie o części tego rejonu przy Wiśle. Strasznie lubię tam jeździć rowerem. Te tereny w których ma powstać to ,,nowe miasto" z tej perspektywy mnie nie
CrazyxDriver - @aireis: już raz słyszałem parę lat temu o tych planach. Ogólnie jak p...

źródło: Zrzut ekranu 2023-03-08 215113

Pobierz
O, nie spodziewałam się całkowitego odrzucenia, prędzej poprawek.
Jak dla mnie ten plan miałby racje byty gdyby garbarnia i oczyszczalnie także zniknęły z tego terenu. Jaki jednak miałoby to sens skoro jest to obszar głównie przemysłowy, a wpływy z podatków przedsiębiorców tam działających są znaczne dla budżetu miasta. Tereny na hucie nie są atrakcyjne dla przedsiębiorców, którzy prędzej myślą o przenoszeniu się do innych miast (i tam płaceniu podatków). Na sesji rmk
@aireis: dno totalne. Gdyby wyszli od zrobienia nowych dróg, komunikacji etc to why not. A wyglądało to tak że po prostu pod hasłem nowego miasta najebia nowych bloków bez odpowiedniej infrastruktury. Co więcej okazało się że przez grunt raczej nie będzie tam parkingów podziemnych w nowych blokach więc kombinowali nad zmniejszeniem współczynnika miejsca parkingowego do 0.5

Kwestii firm nie biorę już nawet pod uwagę, nie mam tu wyrobionego zdania.

Generalnie dla