Wpis z mikrobloga

#truelove Jestem po 6 odcinkach i niestety ten program to wykastrowana wersja #hotelparadise . Jeśli o uczestników chodzi to są chyba odrzuty z castingu z łatką "za spokojni do HP".

Moim ulubionym uczestnikiem z największym potencjałem dymogennym jest póki co Filip bo nie bał się odezwać do Marcina podczas ceremonii i potem jeszcze do chłopaków przy barze że ich ustalenia kto się komu nie wtrąca w relacje są i tak bez znaczenia bo to dziewczyna wybierze z kim chce być. Jego para z Kariną ma jakiś tam potencjał ale mam wrażenie bez wahania zmieni partnerkę jak będzie trzeba. To na plus. Karina robi na razie za tło, ale może się rozkręci, przez moment mówiła o koniach i żeglarstwie i to jest ciekawsze niż "pracuję w branży motoryzacyjnej czyli jestem hostessą na targach".

Ciekawie zapowiadają się pary Sary i Wąsacza Kamila (liczę na segzy bo Sara mówiła że on jej się tak podoba że baterie pójdą w ruch ( ͡° ʖ̯ ͡°)) oraz Oliwii i Kuby (psychologa) bo chyba mają podobną dynamikę życiową.

Dziwi mnie natomiast para Kingi i Marcina. On mnie już trochę irytuje swoim nieco przaśnym sposobem bycia i jeszcze siedzi w zapiętej marynarce. Nie pasuje mi do Kingi. Mam wrażenie że są z dwóch różnych światów i wyglądają razem jak gwiazda z ochroniarzem. Plus dla Kingi za przystopowanie nieco rozrodczych zapędów Filona zwłaszcza gdy ten uderza z tym na dzień dobry do dziewczyn co mają po 21 lat.

Filon mi zalatuje kato-bad boyem co łajdaczy się w sobotę a spowiada w niedzielę i ma wszystko wybaczone. Jego partnerka Martyna wydaje się spoko, podoba mi się to że się wyróżnia, ale niestety przez to że wygląda za zaginiona siostra Steczkowskiej faceci w programie nie biorą jej na poważnie tylko kończy u każdego we friend zonie. Szkoda mi jej.