Aktywne Wpisy
zgubiles_sie_jelonku +1078
Nie ma drugiego tak złodziejskiego i kantujacego sklepu jak Biedronka.
Gapiłem się dzisiaj w cenowke produktu chyba z minute i wciąż nie byłem w stanie ogarnac, gdzie tam jest cena regularna. Mało tego, te gnojki się tak wycwanily, że na czytnikach cen nie pojawiaja sie juz ceny regularna jak kiedys tylko te same cenowki promocyjne co przy półkach. To chyba jedyny taki sklep, w którym o cenie produktu klient dowiaduje się przy
Gapiłem się dzisiaj w cenowke produktu chyba z minute i wciąż nie byłem w stanie ogarnac, gdzie tam jest cena regularna. Mało tego, te gnojki się tak wycwanily, że na czytnikach cen nie pojawiaja sie juz ceny regularna jak kiedys tylko te same cenowki promocyjne co przy półkach. To chyba jedyny taki sklep, w którym o cenie produktu klient dowiaduje się przy
Przydupaska +27
Opowiem Wam dzisiaj o związku,ktoŕy na dobrą sprawę zakończył się szybciej niż zaczął XD
Od jakichś dwóch miesięcy spotkałam się z pewnym mężczyzną. Jako że niedawno miałam urodziny,to pojechaliśmy na weekend do Poznania. Wiecie,romantyczne spacerki i te sprawy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°). Taki bynajmniej był plan, jednak jak wiadomo,życie zweryfikowalo wszystko XD
Nadeszło
Od jakichś dwóch miesięcy spotkałam się z pewnym mężczyzną. Jako że niedawno miałam urodziny,to pojechaliśmy na weekend do Poznania. Wiecie,romantyczne spacerki i te sprawy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°). Taki bynajmniej był plan, jednak jak wiadomo,życie zweryfikowalo wszystko XD
Nadeszło
Zacznijmy od plusów:
+ Przyjemna dla oka grafika
+ Niektóre zagadki są nawet pomysłowe
+ Oryginalny pomysł i ciekawe wykonanie artystyczne lokacji
+ Polski dubbing daje radę
+ Delikatny klimacik Bioshocka
+ Nawet fajnie sieka się przeciwników bronią białą
No i minusy:
- Postacią steruje się jak czołgiem
- Strzelanie nie daje żadnej satysfakcji
- Zagadki choć ciekawe, to po czasie nużą, a te przy drzwiach - irytują
- Minibossy to gąbki na pociski (ale to takie konkretne). Z nimi bardziej się męczymy niż walczymy
- Roboty czasami poruszają się jakby im brakowało klatek animacji
- Te perki to w ogóle coś działają? Bo nie zauważyłem niemal żadnych zmian na plus po wykupieniu prawie całych dwóch drzewek
- Miejscami okrutne dropy fps (w okolice 20 klatek)
- Świat to ładnie wykonana makieta, ale jednak to nadal wydmuszka bez miejscówek które zapadają w pamięć
- Otwarty świat nudniejszy niż w Outward
- Irytujące „pszczoły”, które sprawiają, że nie ma sensu niszczyć przeciwników, bo po chwili i tak stawiają ich na nogi…
- …co z kolei sprowadza się do kolejnego minusa, czyli - biegania od znacznika do znacznika zamiast cieszyć się wybiciem przeciwników i spokojną eksploracją
- Postać przewraca się jak skończona sierota po każdym najmniejszym ciosie, a uniki są tak drewniane, że po 10h nadal miałem problem żeby ich skutecznie używać
- Recykling miejscówek - wszystkie „podziemia”, to te same assety, tylko nieco inne rozłożenie pomieszczeń
- Historia płytka, bez polotu i nieoczekiwanych zwrotów akcji
- Pomysł ze zbieraniem ogromnej ilości różnych surowców, żeby ulepszyć grata zupełnie niepotrzebny i daje niewielkie efekty
- Twórcy próbowali zrobić hmmm… „skradankową grę akcji” wprowadzając do FPS’a poziom alarmu zmuszając nas do ostrożnej gry, bo jeśli tylko wystawimy łeb w pole widzenia jakiejś kamery, to nie opędzimy się od przeciwników. Połączenie pasujące jak pięść do oka
- Czasami w niektórych miejscach migają tekstury
To by było na tyle. Gry nie skończyłem i raczej jej nie skończę, grę można w pewnym stopniu poprawić, ale nigdy nie dadzą rady poprawić najważniejszego - skopanej podstawy rozgrywki. Początkowo dałem jej 4.5/10.
Ocenę ostatecznie obniżam i daję:
3.5/10
Nie rozumiem wysokich ocen krytyków, produkcja jest niedopracowana, skopana u samych fundamentów i powtarza jedynie później w kółko dosyć ciekawe jakby nie było pierwsze 2-3h rozgrywki. Dosyć ciekawe, ale ile można powielać to samo? W końcu wszystko robi się nudne i nijakie. Jak cała ta gra. Nie polecam nikomu, marnie to wyszło.
@wieczorx Na dworze też są? Bo absolutnie ich nie widzę
I kurde faktycznie coś mi się chyba w moim zapisie zbugowało, bo mogę napierdzielać wokół ula tym prądem jak Palpatine po dupsku Luke’a, a one dalej wyfruwają. Jestem z tych ludzi co cenią sobie powolny eksplor i takie poganianie jest mocno frustrujące.
Chociaż z drugiej strony, według tego źródła:
https://gameranx.com/features/id/442905/article/atomic-heart-how-to-stop-respawning-enemies-cameras-in-the-open-world-hawk-relays-guide/
Nie ma możliwości rozwalenia ula, a co za
@wieczorx: co? niby jak? Tak jak OP napierdzielałem w nie prądem, nawet sobie upgrejdowałem tą moc i jedyne co się działo to to że na chwilę wyłączało ul, po paru minutach znów wysyłał naprawiacze.
I jak coś mówię nie o tych w budynkach tylko o tych dużych okrągłych na dworze.
Trochę nie rozumiem tego że przyczepiłeś się do monotonnych lokacji - przecież praktycznie każdy kompleks głównej fabuły to całkiem inna miejscówka ze swoim stylem, może jedynie pojedyncze pomieszczenia są
@Pust3lnick: Przecież pszczoły można wykończyć z użyciem masowej telekinezy. Nieraz miałem tak, że aż przestały się respić, a ja głupi rozwaliłem kamerę, do której trzeba było się włamać i otworzyć z jej pomocą drzwi ( ͡° ͜ʖ ͡°)