Wpis z mikrobloga

Cześć, mam takie pytanie. Jestem klientem Multimedia Polska (grupa Vectra), mam od nich pakiet tv, tel i net. Problem mam z tv, bo pomimo posiadania i opłacania jednego z wyższych pakietów abonamentowych, co jakiś czas (kilka kilkanaście dni) na okres również od kilku do kilkunastu dni, znikają kanały wchodzące w skład pakietów wyższych niż podstawowy. Zostają tylko te które i tak są dostępne naziemnie. Na dekoderze brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej, poprostu brak obraz po przerzuceniu na dany kanał. Pytanie moje jest czy to jest normalne i czy ktoś też tak ma? Strasznie to irytujace bo place więcej żeby mieć te kanały, a jestem robiony w bambuko. Operator się zasłania tym, że jedynie podstawowe kanały są gwarantowane, a pozostałe może, ale nie musi dostarczać, co jest żenujące. #vectra #multimedia #tv #cyfrowypolsat
  • 1
  • Odpowiedz
@Mr_J do umowy masz(a przynajmniej powinieneś mieć) dolaczony załącznik z informacją które kanały sa gwarantowane w umowie. Jeśli znikają te gwarantowane: złóż oficjalną reklamację, dotycząca niezgodnego z zawartą umową o świadczenie usług postępowania uslugodawcy. Jeśli to inne niż gwarantowane - złóż reklamację dot nieprawidłowego działania dekodera i/lub karty dostępu.
Miałem tak swego czasu ze w Vectra znikaly a właściwie nie odkodowywaly się losowe kanały - komunikat typu "Brak dostępu "- przyszedł
  • Odpowiedz