Wpis z mikrobloga

#bekazwykopu

Digg.com zmienia layout i upada

Wykop nie jest jednak jedynym serwisem, który przez wdrożenie niesprawnej nowej wersji zafundował sobie odpływ użytkowników. Znacznie drastyczniejszym przykładem jest Digg.com – pierwowzór naszego rodzimego Wykopu.

W 2010 r. serwis po ok. 6 latach od swojej działalności postanowił wdrożyć nową wersję. Tzw. Digg v4, które – o zgrozo – było naznaczone błędami i problemami, podobnie jak Wykop 2.0. Użytkownicy platformy zareagowali bardzo negatywnie, a wielu z nich odpłynęło na Reddit. Digg.com stoi do dziś, ale w zupełnie innej formie i jest cieniem dawnego siebie.

Obecnie – według similarweb.com – Digg.com ma ok. 4,7 mln wizyt miesięcznie (to mniej niż wykop.pl, który ma ich 57,8 mln). Podczas gdy Reddit odnotowuje ich aż 1,8 mld. Czy Wykop.pl powtórzy „sukces” Digg.com? Zapewne wkrótce się przekonamy.


Za nowymarketing.pl