Wpis z mikrobloga

Hej, pytanie do mądrych ludzi.

Nigdy nie byłem na wyborach, ale chciałbym to zrobić przy tych które teraz będą. Kompletnie nie znam się na polityce i nie wiem na kogo najlepiej głosować. Krótko o mnie, +/- ćwierć wieku na karku, kawaler (prawiczek), wykształcenie wyższe, nie chcę mieć dzieci, bezrobotny i nie zamierzam pracować (sporo spadku i jeszcze więcej pieniędzy w ziemi), najbardziej lubię siedzieć w domu i nie obchodzi mnie co robią inni ludzie.
Na kogo taka osoba jak ja powinna głosować? Zanim ktoś doradzi latarnik wyborczy to wczoraj padła ta sugestia od jakiegoś mireczka, ale po zrobieniu tego na pieszym miejscu wyskoczył mi ten od walenia konia, a na drugim Bosak xD a to klauny są chyba co nie? Pomóżcie proszę :3

#kiciochpyta #polityka #wybory
Pobierz z.....s - Hej, pytanie do mądrych ludzi. 

Nigdy nie byłem na wyborach, ale chciałbym...
źródło: a99
  • 24
@zartos: Szybko ci streszczę na kogo NIE głosować.

Konfederacja, zbieranina szurów chcących zrobić światopoglądowy iran i "wolny rynek" z samowolka januszexów z minimalna 1000 zł miesięcznie brutto

PiS, mamych tych downów u władzy. Mniejszy talian obyczajowy niż u konfy, ale socjalizm na wzór PRLu

PO partia lepsza mimo szamba jakie miała niż konfa i pis, ale dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki

Lewica Niby ma parę pomysłów w
@zartos: @dondonu @szuleer Głos nieoddany to głos przekazany na aktualnie rządzących - tego nie można popierać, biorąc pod uwagę skalę patologii i ukrywania zadłużenia państwa jaką nam ta partia spowodowała. Skutki ich krótkowzroczności będą odczuwalne przez dziesięciolecia.

Nie głosuje się na szurów z konfy i narodowców, którzy chcą organizować prywatne sprawy obywateli (w sumie podobnie jak partia rządząca).
Nie głosuje się na partię rządzącą, która wyrządziła nam szkody gospodarcze.
Aktualna opozycja