Wpis z mikrobloga

@aczutuse: Różnicę zauważysz w praktycznie każdej grze. Ruchomy obraz w 120fps wygląda znacznie przyjemniej.
A jeśli chodzi o wpływ na wyniki to pojawi się on w dynamicznych grach czyli np. LoL.

Ale nie oczekuj kokosów, to po prostu "darmowe" 8 milisekund reakcji.
Będzie mieć wpływ tam, gdzie liczy się kto szybciej kliknie (np. jesteś gankowany czy postacie z mnóstwem celowanych skilli), poza tym żadnej magii nie czyni.
@Aramil: 8ms to sporo, ale chyba czestotliwosc migotania to czu innego se. Mój eizo jusz stary to ma 8-15ms (nie pamietam jaki mam model) to te 8ms dużo by dało, bo gram na mobilnym necie i mam 60ms opoznienia z samego neta i kompa
@aczutuse: Dużo jeśli wchodzisz w progaming (czy po prostu ciśniesz w wysokich rangach). Bez tego to i tak 99% wyniku zależy od innych rzeczy.

Zwłaszcza, że sumaryczne opóźnienie to nie jest tylko net, a:
net (np. te 60) + input lag (zwykle do kilku ms, ale może być i do 30 w niektórych konfiguracjach) + reakcja (minimum 200ms u 99% ludzi) + ewentualne oczekiwanie na klatki
I dopiero w ostatnim wchodzą