Graty, które miały piękną bryłę i duszę. Dzisiejsze auta tego nie mają. Dodałem omegę, bo miałem z nią styczność. Ale wygrywa bmw E38, którym też jeździłem 3.0 V8 Opel Senator? Znacie? Jakie klasyki Wam utkwiły w pamięci i Joe znacie z nimi historie? Opowiedzcie! #motory
@bronxxx jak byłem młody, to to auto robiło na mnie chyba największe wrażenie. Ten wysunięty dziób maski, tak to było coś, co w galancie przykuwało wzrok.
@kompek @Zjem_Ci_nos opowiecie coś więcej o ISie? Zastanawiam się nad kupnem na pierwszą furę. Myślę że 155 koni i tylny napęd nie będzie szczególnie wymagające do wprawienia się.
Czy to prawda że auto Lexus w manualu nie nadaje się na trasy i wyje przy prędkościach autostradowych? I ile realnie IS200 pali w mieście?
@bronxxx miałem i omegę i bmw7 E38. BMW to ponadczasowa bryła i niespotykany jak na tamte czasy luksus. Kupiłem ją w 2006 roku jako 10 letni samochód i wierz mi że widywałem opadające ludziom szczęki na jej widok. A z klasyków to na pewno w126 coupe i w124 coupe.
nie będzie szczególnie wymagające do wprawienia się
@Szopin: będzie, kup sobie przód napęd na pierwsze auto, jakiekolwiek Toyo, Corolla/Yaris/Avensis. Dopiero jak nauczysz się jeździć (a nie zdać egzamin tak jak jest na nauce jazdy) przesiadka na ISa jako drugie auto wyjdzie lepiej. Mówię to z dobrej woli - za dwie lampy z ISa można sobie życie na nowo ułożyć XD
@bronxxx Volvo 850R. Mój pierwszy samochód. Odratowałem go z zaświatów, wszystko robiąc samemu. Nigdy wcześniej, ani nigdy później żaden samochód nie dawał mi tylu emocji z jazdy i ambiwalentnych doznań. Jednego dnia wiozles kanapę, bo bus nie przyjechał, a drugiego robiłeś bez wysiłku sebixów w BMW, żeby finalnie ich rozdrażnić spalaniem. Świetne auto, niezniszczalne. M59 ze szperą, kontrast foteli z alcantarą i mebloscianki na desce rozdzielczej, a przede wszystkim karawan style. Piękny
@bronxxx: Jestem petrolhead typowy. Chcialem projektowac samochody, ale kiedyś tylko Frank Sbarro przyjmował do szkoly w Szwajcarii :( To moje ulubione książki, teraz warte grosze Sory przekrecilo xd
@Szopin: bez szpery tym bardziej, ten IS to był mój pierwszy tył napęd (na dłużej niż miesiąc, w dodatku z torsenem 40%) po kilku przód napędach ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°) Dobrze radzę, wpierw polataj przód napędem to potem przejście na tył będziesz miał gładkie.
@Szopin: Generalnie tak jak kolega wyżej napisał - dobrze jest zacząć jazdę od czegoś słabszego, u mnie to była 307-ka mamuśki. W trasie - no cóż... W manualu biegi są dosyć krótkie, na 6 biegu przy 140 km/h będziesz miał już około 3,5-4k obrotów silnika, więc będzie go słychać. Nie jest to jakiś wielki hałas, ale radio będziesz musiał delikatnie podkręcić. Mój ciągnie 13l gazu w cyklu mieszanym, w mieście ciężko
@pico Tak. Nadal podtrzymuję tę tezę. Dzisiaj tłuką te samochody na jeden wzór I ciężko będzie, żeby te samochody przetrwały próbę czasu i nadal się podobały, po 20-tu latach jak np. BMW E 60 Która ma ponadczasową bryłę. Zadbana Omega potrafi cieszyć oko. Znam gościa, który jest z wyższych sfer i od 30lat trzyma w garażu opla senatora w idealnym stanie. Auto tak brzydkie, że aż piękne i znając trochę temat poznasz
Cały wykop #!$%@?... Wyborcy Tuska z wykopu, uśmiechnięci, tolerancyjni fajnopolacy, ryją bekę z zamachu na premiera obcego kraju bo jest prawicowcem xD
Dodałem omegę, bo miałem z nią styczność.
Ale wygrywa bmw E38, którym też jeździłem 3.0 V8
Opel Senator? Znacie? Jakie klasyki Wam utkwiły w pamięci i Joe znacie z nimi historie? Opowiedzcie!
#motory
źródło: comment_16731627425UTIiEBlKCpknwnrde0X26.jpg
Pobierzźródło: comment_1673180075I3bIAYGzk1VmHFpP7mUNW9.jpg
Pobierzźródło: comment_1673180654A0uFUVybiriK3EvHmIRNJA.jpg
Pobierzźródło: comment_1673181475z6ndeByJWUYVZQxgcJM9Zs.jpg
Pobierzźródło: comment_1673181610Wn11HwoBwhEJi5taclM5jH.jpg
Pobierz@Zjem_Ci_nos opowiecie coś więcej o ISie?
Zastanawiam się nad kupnem na pierwszą furę. Myślę że 155 koni i tylny napęd nie będzie szczególnie wymagające do wprawienia się.
Czy to prawda że auto Lexus w manualu nie nadaje się na trasy i wyje przy prędkościach autostradowych? I ile realnie IS200 pali w mieście?
@Szopin: będzie, kup sobie przód napęd na pierwsze auto, jakiekolwiek Toyo, Corolla/Yaris/Avensis.
Dopiero jak nauczysz się jeździć (a nie zdać egzamin tak jak jest na nauce jazdy) przesiadka na ISa jako drugie auto wyjdzie lepiej. Mówię to z dobrej woli - za dwie lampy z ISa można sobie życie na nowo ułożyć XD
źródło: comment_1673182645APdBiZfrXOKGDVSg6Aan8A.jpg
PobierzTo moje ulubione książki, teraz warte grosze
Sory przekrecilo xd
źródło: comment_1673182849CC9Iu1P2vXuvGdiumW60J4.jpg
PobierzDobrze radzę, wpierw polataj przód napędem to potem przejście na tył będziesz miał gładkie.
W trasę jest średni, ta skrzynia szóstka to
źródło: comment_1673183412aZYMisVDT23s5xG8T5kaBl.jpg
PobierzGeneralnie tak jak kolega wyżej napisał - dobrze jest zacząć jazdę od czegoś słabszego, u mnie to była 307-ka mamuśki.
W trasie - no cóż... W manualu biegi są dosyć krótkie, na 6 biegu przy 140 km/h będziesz miał już około 3,5-4k obrotów silnika, więc będzie go słychać. Nie jest to jakiś wielki hałas, ale radio będziesz musiał delikatnie podkręcić.
Mój ciągnie 13l gazu w cyklu mieszanym, w mieście ciężko