Wpis z mikrobloga

Absolutnie nie polecam suszarki bębnowej z Beko, a zdecydowanie ich serwisu.

Suszarka kupiona w październiku - 2 awaria. Pierwsza wizyta 23.11.2022 r. Technik bardzo niekulturalny człowiek - nie znalazł przyczyny awarii (bardzo głośna praca sprzętu), stwierdził, że do bębna dostaje się woda, ale on nie wie skąd i pewnie wrzucałam mokre szmaty do suszarki. W czasie serwisu włączył się piecyk gazowy, który jest w pomieszczeniu w którym jest suszarka, nie mam możliwości wyłączenia go, technik bardzo głośno to komentował, że nie da się tak pracować, ignorował gdy mówiłam, że podziała maks 10 minut i się wyłączy (piecyk szumi, jak to piecyk, działa dużo ciszej niż suszarka, ale jak przeszkadza można poczekać). Nie mniej suszarka przestała głośno pracować Kontakt z serwisem Beko w sprawie zachowania technika przyniósł mi tylko informację, że naprawiany sprzęt ma być udostępniony w pomieszczeniu w którym nie ma innych urządzeń, które wydają dźwięki (w okresie zimowym nawet kaloryfery szumią, więc nie wiem co miałabym z tym zrobić). Niestety nie potrafili podać podstawy takiego twierdzenia. Twierdzili również, że żadnej usterki nie było (tu mam na szczęście papier od technika, że suszarka hałasowała ponad normę). Po przedstawieniu dokumentu od technika kontakt się urwał.

Kolejna awaria 14.12 - to samo + lejąca się woda do bębna (tym razem mam nagranie). Tym razem zgłoszenie na rękojmię, technik miał przyjechać dziś między 10-12 (a też to wielkie niedopowiedzenie, że było to umówione, bo informowałam, że w tym czasie nie mogę). Dzwonił o 9:40, nie odebrał gdy oddzwaniałam po kilku minutach, nie odpowiedział na smsa. Gdy skończyłam obowiązki służbowe o 11:34, zadzwoniłam kolejny raz, powiedział, że teraz to już nie przyjedzie, bo on chciał rano i trzeba nową wizytę umówić. Numer obsługujący serwis nie odbiera telefonu.

A to i tak streszczenie. Absolutnie odradzam, serwis to jest jakiś dramat. Poczekam na rozwój sprawy i pewnie szerzej to jeszcze opiszę i zgłoszę do UOKiK. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#beko #suszarka #awaria
  • 2
  • Odpowiedz
@biuna: dzięki za przestrogę, ale cza było kupić coś renomowanej firmy ( ͡° ʖ̯ ͡°) beko to najwieksze gówno (tureckie na dokładkę), na wykopie kazdy odradza tę markę
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Dolan ja jakichś skrajnych opinii nie widziałam, ale fakt, że w sumie chciałam wziąć Elektroluxa i w ostatniej chwili coś mi przeskoczyło i zmieniłam zdanie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz