Wpis z mikrobloga

Nic mnie tak nie irytuje w tej grze, jak moment w których chcę sobie pozwiedzać mapę i każdy znacznik który odwiedzę wymaga dodatkowego przedmiotu żeby odblokować drogę. Jaki jest sens otwartego świata, skoro większość dodatkowych lokacji jest poblokowana i wymaga progresu w fabule?
#horizonforbbidenwest #ps5
  • 11
  • Odpowiedz
@Colek:

Grand Theft Auto też tak robi, normalka.

Jakie GTA? GTA V ma całą mapę odkrytą od początku, poza tym nie ma tam tak dużo znajdziek. W Horizonie jest masa dodatkowej zawartości praktycznie na każdym rogu.
  • Odpowiedz
@AntyKuc: GTA 3 - zniszczony most, Vice City - zamknięty most z powodu pogody, GTA IV - zagrożenie terrorystyczne

Tyle z głowy pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@AntyKuc: Żeby nie było np. sytuacji, w której fabuła przygotowuje gracza na wyprawę w jakieś nowe miejsce a on właśnie stamtąd przyszedł (:
  • Odpowiedz
@sm_m:

Żeby nie było np. sytuacji, w której fabuła przygotowuje gracza na wyprawę w jakieś nowe miejsce a on właśnie stamtąd przyszedł (:


Najwidoczniej zachodni twórcy muszą się jeszcze sporo nauczyć od BoTW.
  • Odpowiedz
@AntyKuc: Mam nadzieję, że nie będą się zbyt przykładnie uczyć, bo mi akurat BotW nie przypadł do gustu (: Horizon w sumie też nie jest jakąś wybitną produkcją. To spoko gra z bardzo ładną oprawą. Konstrukcja świata mi w nim nie przeszkadzała.
  • Odpowiedz
@sm_m:

To spoko gra z bardzo ładną oprawą.

To jest naprawdę bardzo dobra gra, tylko szkoda, że udaje, że jest otwartym światem ( ͡° ʖ̯ ͡°). Bo jak tu mówić o otwartości kiedy dosłownie co drugi znacznik jest zablokowany, bo nie mam jakiegoś przedmiotu? Niestety mam manie czyszczenia gier na 100% więc dla mnie jest to mega uciążliwe.
  • Odpowiedz
@AntyKuc: Przy okazji w BotW też nie od samego początku możesz wszędzie iść, bo musisz popchnąć trochę fabułę, żeby wydostać się z płaskowyżu!
  • Odpowiedz
@sm_m:

Przy okazji w BotW też nie od samego początku możesz wszędzie iść, bo musisz popchnąć trochę fabułę, żeby wydostać się z płaskowyżu!


Oczywiście, że tak, bo to tutorial. Potem już możesz iść gdziekolwiek i nawet zabić ostatniego bossa od razu xD
  • Odpowiedz
@Smartek:

Ale BOTW jest strasznie nudny i przez tę otwartość świat jest ogromny, ale pusty.

Dla mnie właśnie nie jest pusty, jest masę rzeczy do roboty, samo kombinowanie z otoczeniem jest genialne (zagadki wykorzystujące otoczenie), masz 4 wątki związane z Divine Beasts, wszystko okryte taką nostalgiczną atmosferą, nawet do końca nie wiem jak to nazwać, ale to dobrze świadczy o tej grze, bo nigdy nie grałem w nic podobnego.
  • Odpowiedz