Wpis z mikrobloga

Zakup domu na btl przy 5.5 % na fixie na 5 lat za 144k. Rata wychodzi 500. obsluga kolejne 100. Czynsz 950-1100 gdzie raczej pojdzie pod gorna granice bo dom 2 pokoje ale z garazem i ogrodem na w miare dobrej dzielnicy. Ten biznes dalej sie oplaca
#uk
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zakup domu na btl przy 5.5 % na fixie na 5 lat za 144k. Rata wychodzi 500. obsluga kolejne 100. Czynsz 950-1100 gdzie raczej pojdzie pod gorna granice bo dom 2 pokoje ale z garazem i ogrodem na w miare dobrej dzielnicy. Ten biznes dalej sie oplaca


@GacekNiebieski: Nie znam się, ale chyba bardzo optymistyczne te prognozy? Kredyt w trybie interest-only a reszta w szarej strefie?
  • Odpowiedz
@GacekNiebieski: #!$%@? się opłaca. Kiedyś mogłeś odliczyć caly interest od podatku, teraz tylko 20%. Żeby w moim wypadku się opłacało musiałbym kasować £1300-1500 minimum, bo muszę zapłacić 40% podatku dochodowego. A po zmianach w Section 21 gdzie nie mogę #!$%@? najemcy, szkoda życia na to gowno.
  • Odpowiedz
@sorek: Leeds, nie powiem dokladnie gdzie ale na innych nieruchomosciach wyciagam juz podobne wyniki xD Zgadza sie lepiej sie zarabialo ale zarabiac dalej trzeba.
@pa6lo: Jaka szara strefa? o czym ty mowisz xd jak bym robil cos w szarej strefie to nie dostawal bym kredytow
@motoinzyniere: Powiedzial co wiedzial. Ja mam to na ltd. nie moja wina ze nie potrafisz przewidywac przyszlosci. @adamsowaanon: A
  • Odpowiedz
Leeds, nie powiem dokladnie gdzie ale na innych nieruchomosciach wyciagam juz podobne wyniki xD Zgadza sie lepiej sie zarabialo ale zarabiac dalej trzeba.


@GacekNiebieski: no to gratzy i witam somsiada ( ͡° ͜ʖ ͡°) Btw. wyliczenia na interest only czy spłacasz te mieszkania?

Żeby w moim wypadku się opłacało musiałbym kasować £1300-1500 minimum


@motoinzyniere: po prostu mieszkasz w złym miejscu ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
Oczywiscie ze interest only. Niech inflacja mi to splaca ;)