Wpis z mikrobloga

Mirki potrzebuje porady od kogoś z większa wiedza niż ja w tematach hostingu. Migruje stronę i domenę na inny serwer. Chce również przenieść domenę. Pierwsza domena przeszła gładko. Problem pojawił się z druga. Nie otrzymałem tego maila od automat@dns i transfer zawisł. Support docelowy twierdzi ze musi się tym zająć pierwszy hosting. A support pierwszego #ovh twierdzi ze to sprawa dla docelowego. Sęk w tym ze skoro link nie został kliknięty i transfer potwierdzony to na logikę operatorem nadal jest pierwotny hosting. Czy ja coś tu złe rozumiem ?
#hosting #domeny #wordpress
  • 10
@Terrano_pl: Ale jesteś pewien, że to TEN, konkretny adres? Nowa firma powinna Ci go wskazać i co konkretnie mają na myśli, że ma się tym zająć "poprzednia". Jeśli tak twierdzą, to zmień firmę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Terrano_pl: Ale nowa firma Ci to powiedziała? U nas np. od razu widać w panelu klienta na jaki adres jest wysyłana wiadomość, my wiemy jaki ewentualnie jest problem i przekazujemy klientowi. Oczywiście pewne kwestie (jak np zmiana maila) trzeba wykonać po stronie poprzedniego usługodawcy, ale powinni wskazać konkretnie. Anulować i rozpocząć też powinna nowa firma.
@Terrano_pl: Dla upewnienia zmień adres email kontaktu właściciela domeny u swojego obecnego rejestratora, a u nowego poproś o jej ponowny transfer z opcją resendConfirmationRequest, lub zaczekaj 5 dni i ponownie go zainicjuj ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sprawdź również czy w ogóle transfer Twojej domeny został rozpoczęty we https://www.dns.pl/whois rekord "Ostatnia modyfikacja" powinien być zgodny z sekundą, w której transfer został zainicjowany, być może użyty został błędny kod