Wpis z mikrobloga

@Crisu: Leciałeś samolotem? Jeżeli tak to roszczenie do handlingu z lotniska i dostaniesz nową walizkę za free.
Takich rzeczy chyba nie ma sensu naprawiać. Zostaw jak jest albo kup nową.
Moje wszystkie tak kończą po kilku miesiącach.
@Firel na lotnisku idziesz do biura handlera (tam gdzie zgłaszasz zagubiony bagaż) z walizką i spisujesz protokół. Ew możesz zgłosić szkodę przez internet do linii lotniczej. Wtedy będą chcieli zdjęcia.
@AdamES: to chyba dałem ciała bo nie sądziłem, że wewnętrze uszkodzenia można też reklamować a już mineły ponad 2 tygodnie od lotu. (KLM)

@Firel: Generalnie ostatnio reklamowałem walizkę,jak leciałem na wakację to LOT mi ją totalnie rozwalił (i 3 innym osobą z tego rejsu).
Tak jak piszę, @AdamES od razu idziesz do okienka, spisują protokół, zgłaszasz szkodę, 2 tygodnie czekania i decyzja czy naprawiają czy kasa.
Natomiast dalej nie jest
Crisu - @AdamES: to chyba dałem ciała bo nie sądziłem, że wewnętrze uszkodzenia można...

źródło: comment_1671568723MfXeBwnLKr3Gn5udtWVp5M.jpg

Pobierz