Wpis z mikrobloga

#wiedzmin #wiedzmin3 #cdprojektred

Dali zbroje, questa i RT ale żeby wyleczyć z padaczki roślinność wraz z drzewami to nie starczyło czasu. Telepią się te krzaki jakby huragan przechodził, włosy to samo, w środku czy na zewnątrz jeden pies, wiatrak na full. Rozdzielczość tekstur podbita ale żeby tak jeszcze nadać im mapę głębokość no to nie, ma być płasko. Szybka podróż z dowolnego miejsca? a na co to komu, zsiadaj z konia za każdym razem jak chcesz się teleportować. A może redzi poprawili kwestię klonowania npc-ów? no też nie. Zasięg rysowania świata? widać dym z daleka ale za to rośliność się nam przed oczami materializuje( na XSS ). 60kl/s ? jest, jak z nikim się nie walczy to jest. Mechanika walki? no dodali szybkie rzucanie czarów ale to dalej jest to samo kompletnie nie satysfakcjonujące machanie mieczem z turlaniem.
Redzi to Zbigniew Łęcina gamedevu, gdyby zrobiliby to porządnie to mogliby drugi raz sprzedać tą samą grę niczym rockstar gtav, a tak, zrobili ujowo ale za darmo.
  • 6
  • Odpowiedz
@hieronimgieroslawski: Wiedźmin 3 to jedyny RPG w którym nie używam szybkiej podróży. Powyłączałem wszystkie znaczniki na mapie i po prostu sobie chodzę po świecie i przypadkowo trafiam na różne miejscówki. Polecam przynajmniej raz zagrać w taki sposób.
  • Odpowiedz
gdyby zrobiliby to porządnie to mogliby drugi raz sprzedać tą samą grę niczym rockstar gtav


@hieronimgieroslawski: Rockstar i porządnie xDDD Ty chyba nie wiesz jak teraz GTA wygląda, ostatnie 1,5 miesiąca gra randomowo crashowała i mieli to w piździe
  • Odpowiedz
ale to dalej jest to samo kompletnie nie satysfakcjonujące machanie mieczem z turlaniem


@hieronimgieroslawski: Może przy kolejnym podejściu do gry czas zacząć korzystać z uników i bloków? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz