Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Moja dziewczyna ma w przyszły poniedziałek urodziny, na kilka dni przed świętami. Parą jesteśmy od 3 tygodni, a znamy się niecałe 2 miesiące. Z racji tego że krótko jesteśmy razem też nie chcę szaleć i robić zbyt zobowiązujących prezentów, a sama nie jest materialistką i nie chcę aby odebrała to tak, że próbuję ją 'kupić', więc kupiłem grę planszową (dla nas obu do pogrania), książkę (starannie dobraną), trzy płótna do malowania obrazów (jej hobby) i wspólne zdjęcie oprawione w ramkę (wspominała że chciałaby mieć). Nie mam doświadczenia w związkach stąd moje pytania dla osób bardziej doświadczonych:

1. Czy taki prezent jest okej i wystarczy jako jeden prezent zarówno na urodziny jak i święta których ona za bardzo nie obchodzi tak czy siak? Zwłaszcza że ja sam mam urodziny zaraz po świętach więc pewnie też mi da jakiś tam prezent mały z tych dwóch okazji.

2. Kiedy go wręczyć? Pewnie pojadę do niej na weekend w piątek i wrócę w poniedziałek (urodziny) rano bo oboje pracujemy, a dziwnie dać jej prezent już w piątek, a nie skitram go do poniedziałku rano, a potem nie wiem czy w ten sam dzień dam radę przyjechać znowu. Mógłbym ewentualnie przyjechać na następny dzień z prezentem, a rano przed pracą tylko złożyć jej życzenia lub jakoś przed świętami (np. 23 grudnia) z racji że to prezent zarówno urodzinowy jak i na święta.

3. Czy dokupić coś jeszcze? Nie bardzo wiem co, wiem że brakuje jej jakichś kosmetyków itp. ale nie znam się i nie chcę źle trafić ani zasypywać jej toną mniejszych prezentów zamiast jednego konkretnego, a już jest ich kilka. Myślę czy by nie pójść po prostu do kina jeszcze po świętach albo zamówić jakieś jedzonko (raczej żadne z nas nie chce iść do restauracji i wolimy jeść w domu) czy kupić drobną bombonierkę. Myślę też nad solidnym masażem przed snem, bo bardzo lubi jak ją masuję, a to taki prezent od serca, a oboje takie doceniamy.

#zwiazki #rozowepaski

---