Wpis z mikrobloga

Cześć. Kto ponosi koszty zwrotu jeżeli towar przychodzi niezgodny z opisem? Zamówiłem kurtkę (wg ogłoszenia nowa bez metki), która przyszła uje***a na karku, plecach i miała przetarcia. Teraz mam wysłać towar do Czech i ponieść koszty przesyłki. Czy macie jakieś sugestie co zrobić, żeby za to nie płacić? Rozumiem, jeżeli towar Ci nie pasuje albo nie podoba, ale tu mi został wysłany śmieć. Pytanie, czy odpuścić Vinted, bo można wystawiać bez konsekwencji rzeczy niezgodne z opisem, bo poniesie koszty kupujący. Czy jednak da rade coś zrobić?
#vinted #zakupy #januszpepiczek
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@blackmilk: też tak, to rozumiem. Ale czy istnieje oficjalna metoda w Vinted, żeby zapłacił za koszt wysyłki? Czy muszę go prosić o zwrot w wiadomości prywatnej?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Hosex: w regulaminie vinted jest dokładnie napisane, że w przypadku zwrotu, koszty ponosi kupujący, chyba że dogada się ze sprzedającym i dojdą jakoś do porozumienia
  • Odpowiedz
@Hosex: Chyba nic nie ugrasz, odpowiedź z google:
"Vinted stosuje politykę zwrotów, zgodnie z którą kupujący zawsze płaci za wysyłkę zwrotną, nawet jeśli przedmiot jest wyraźnie uszkodzony/nie jest zgodny z opisem/nie jest zgodny z zamówieniem itp".
  • Odpowiedz
@Hosex: Ale google mówi też to:
"W formularzu Centrum Pomocy Vinted wystarczy opisać problem, a pracownicy podejmą decyzję. W przypadku gdy zwrot jest uzasadniony, należy odesłać przedmiot do sprzedającego w ciągu 5 dni oraz poinformować Vinted o numerze przesyłki, przesłać zdjęcie paczki i etykiety. Na tej podstawie kupujący otrzyma zwrot środków".
  • Odpowiedz
@dzieju41: no właśnie mowa tylko o poniesionych kosztach podczas zakupu. Nie ma informacji o kosztach wysyłki. Stąd pytanie, po co jest ta ochrona kupujących, skoro i tak koszty ponosi kupujący ;/
  • Odpowiedz