Wpis z mikrobloga

#gwint ehh szkoda, jedyna karciana która nie ma dzieciaczkowego klimatu. Mam nadzieję, że paradoksalnie gra odzyje po balansach od graczy.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@FalafelNaWynos: gra pewnie tak, ale player base spadnie. Duzym "driverem hype'u" na gre są streamerzy, a Ci będą zlewać grę która:
- nie ma nowego kontentu
- nie ma profesjonalnej, oficjalnej sceny e-sportowej

Paradoksalnie IMHO byloby lepiej jakby od razu wprowadzili to balansowanie przez graczy, a nie dopiero za rok - bo teraz efekt jest taki, ze aktualnie gra ma sztywno ustalone "odliczanie czasu do smierci".

Ja licze, ze moze
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MirekSz: oni już położyli krzyżyk na gwincie, jedyną szansą jest jakiś nagły skok zainteresowania samych graczy. Bez tego będziemy obserwować agonie syfu jaki sami stworzyli
  • Odpowiedz
  • 0
@MirekSz dużo osób z community narzeka na próg wejścia. Czy to nowi gracze czy tacy którzy mieli powrót do gry po dłuższej przerwie są zdania, że chcąc się zrelaksować lepiej zagrać w coś prostego, a nie uczyć się mechanik nasycenia, kapitału, laski itp. ta gra mechaniczne prawie wcale nie przypomina tej wspaniałej karcianki z otwartej bety
  • Odpowiedz
@Bredko cóż, coś co dla jednych jest wada, dla innych jest zaletą. Krzywą progu wejscia można starać się spłaszczać odpowiednim samouczkiem, albo dedykowanym trybem. W becie był zajebisty samouczek, który fajnie pokazywał rozmaite archetypy, ale do tego trzeba zachowywać balans, zeby sie te archetypy tak szybko nie powercreepowaly.
  • Odpowiedz