Wpis z mikrobloga

@pawel-litynski W momencie wykonania transakcji kodem BLIK zakładamy blokadę do 7 dni. Gdy otrzymamy potwierdzenie rozliczenia transakcji, usuwamy blokadę i obciążamy rachunek kwotą transakcji. Dopiero wtedy płatność jest widoczna na historii rachunku.
Jeśli transakcja po autoryzacji nie przebiegła prawidłowo lub została anulowana, blokada automatycznie wygaśnie po upływie 7 dni od daty jej utworzenia.
usuwamy blokadę i obciążamy rachunek kwotą transakcji. Dopiero wtedy płatność jest widoczna na historii rachunku.


@EkspertPKO: Cos ktos tutaj kreci. Z blokad zniknelo, ja z paczkomatu odebralem towar a w historii nie ma.

Ani w historii z wtorku (data blokady) ani z historii z dzisiaj.

Poza tym @pawel-litynski wyraznie napisal:

U mnie minął z miesiąc i nadal nic a oczywiście płatności zrealizowana bo produkt doszedł.


A z dugiej strony to 6
wyslij wiadomość przez serwis iPKO. Sprawdzimy szczegóły.


@EkspertPKO: Hehe. Fajne.

Wczoraj @pawel-litynski: zapytal. Sprawdzilem i bylo jak napisalem. Mialem blokade a nie bylo w historii.

Dzisiaj sprawdzilem i napisalem komentarz ze nie mam ani w historii ani w blokadach. Zgodnie z prawda.

Teraz wbijam zeby napisac wiadomosc i co widzie w historii? Picrel

U mnie minął z miesiąc i nadal nic a oczywiście płatności zrealizowana bo produkt doszedł.


@pawel-litynski:
Pobierz gorzki99 - > wyslij wiadomość przez serwis iPKO. Sprawdzimy szczegóły.

@EkspertPKO...
źródło: comment_1668714530AikBuY5ftwVrnpzE8tYAaX.jpg