Wpis z mikrobloga

Cześć
Wchodze na BOK PGNIG no i nie widzę żadnych faktur za ostatnie półtorej roku czyli tyle ile korzystam, dodatkowo jak chcę podać stan licznika to nie mam żadnej historii i wyświetla się komunikat "Brak aktywnych punktów poboru".
Nie słyszłame, żeby umowy podpisywane były na czas określony, dodam, że gaz w rurach jeszcze leci xD
Są obecnie jakieś problemy przez połaczenie się z #orlen?

p.s. w polu obsługa umowy jest komunikat "brak aktywnych umów" co jest #!$%@?
#pgnig
  • 13
  • Odpowiedz
  • 0
@stary_kon #!$%@? no dostałem jakiegoś mejla w tej sprawie. Ale pisało, że tam nie trzeba nic robić i zmienia się tylko stawka.a co dokładnie oznacza 10 PSG, do tej pory miałem W12
  • Odpowiedz
@Kaolin28: trzeba miec doktorat by przebrnąć przez ichnie warunki, umowy i taryfy i by ogarnąć co się bardziej oplaca. Do tego jeszcze dochodzą rządowe regulacje i człowiek już nic nie ogarnia. Aż tyle czasu nie mam by w tym siedzieć. Może znajdzie się jakiś expert co to ogarnia i wytłumaczy.
  • Odpowiedz
@lucash9: Rok temu na przełomie roku było to samo też coś robili. Jakby nie mogli robić tego w lato. Teraz to pewnie w styczniu przyjebią 3 faktury za październik listopad grudzień i płać człowieku na raz.
  • Odpowiedz
Napisałem do obsługi klienta i wróciło mi wszystko albo przypadkiem dzisiaj naprawili. Wygląda na to, że jak macie pusto to napiszcie przez formularz kontaktowy.
  • Odpowiedz