Wpis z mikrobloga

Potrzebna pomoc w temacie druku 3d. Pomyślałem kupić synowi prezent urodzinowy w postaci drukarki 3D. Jestem zielony w temacie, czy znajdzie się coś godnego polecenia w cenie do 1k cebulionów co by się nie psuło jakoś często, ew. dało się naprawiać, miało zadowalającą jakość wydruku i wparcie społeczności? Prośba o polecenie konkretnych modeli i gdzie je kupić zeby doszły do końca miesiąca :) Dzieki i pozdrawiam! #3dprinting #druk3d
  • 18
Filament, syn młody, nie chce zeby sie babrał w żywicy. To ma być pierwsze urządzenia do nauki, pewnie drukowania gotowych modli na poczatku.
@teluch możliwe że coś pomieszam, ale wydaje mi się że kiedyś czytałem o chińskich klonach Prusy - tylko trzeba było dokupić jakieś dodatkowe elementy. Czy takie rozwiązanie ma sens? Chyba że to nie była prusa :)
możliwe że coś pomieszam, ale wydaje mi się że kiedyś czytałem o chińskich klonach Prusy - tylko trzeba było dokupić jakieś dodatkowe elementy


@gilu:

masz racje, ale....

@gilu: teraz dolar wysko, ciezko znalezc cos taniej, zerknij na bangood czy innych stronkach czy nie da sie taniej; jak sie mlodemu wkreci, warto potem zainwestowac w cicha plyte ze stepstickami a4988, bo drukarka generalnie jest dosc glosna
@gilu: teraz dolar wysko, ciezko znalezc cos taniej, zerknij na bangood czy innych stronkach czy nie da sie taniej; jak sie mlodemu wkreci, warto potem zainwestowac w cicha plyte ze stepstickami a4988, bo drukarka generalnie jest dosc glosna


@Mr_Przyjemny: Dzięki za hinta. Nie mam pojecia o czym do mnie piszesz.
..... ale, jeżeli dojdzie do zakupu i młody (i starty też...bo wiadomo po co się kupuje prezenty swoim pociechom) się
@gilu: Original Prusa jest najbardziej niezawodna oraz ma bardzo dobrą instrukcję składania, ale cena może trochę odstraszać. Poszukałbym na AliExpress klona (ciągle przychodzą mi o tym powiadomienia na maila). Klon Prusy Mini dostaniesz w granicach 1000 PLN.