Aktywne Wpisy
klatra_ +407
ZjemCiDywan +69
Mirki proszę o nagłośnienie.
W dniu 31.01.24 po godz. 22:05 odwiedziłem sklep Biedronka w Jaworznie przy ulicy świętego Maksymiliana Kolbego 1, 43-603 w Jaworznie w celu zakupu artykułów spożywczych.
W momencie udania się do kasy, uszkodziłem swoją kurtkę o metalowy element, wystający z metalowego kontenera pojemnika na mięso. Pracownicę sugerowały żebym pisał skargę, tak więc to zrobiłem - pierwsze wiadomości otrzymałem natychmiastowo od biura obsługi, potem napisałem pismo i zostałem osrany. Dziś
W dniu 31.01.24 po godz. 22:05 odwiedziłem sklep Biedronka w Jaworznie przy ulicy świętego Maksymiliana Kolbego 1, 43-603 w Jaworznie w celu zakupu artykułów spożywczych.
W momencie udania się do kasy, uszkodziłem swoją kurtkę o metalowy element, wystający z metalowego kontenera pojemnika na mięso. Pracownicę sugerowały żebym pisał skargę, tak więc to zrobiłem - pierwsze wiadomości otrzymałem natychmiastowo od biura obsługi, potem napisałem pismo i zostałem osrany. Dziś
Mam taki problem, że w potwierdzeniu zamówienia zgadza się mój adress, ale w mailu informującym o nadaniu przesyłki widzę brak numeru lokalu. Tylko imię i nazwisko oraz "None [Kod pocztowy] [Nazwa miejscowości] [Ulicę i numer bloku], ale brakuje własnie tego numeru lokalu. Miał ktoś podobną sytuację albo wie co robić?
#pocztapolska #usps
Tak paczki (nr przesyłki zaczyna się od "C") nadane przez pocztę amerykańską, przejmuje w Polsce Poczta Polska (bo niby kto miałby to robić).
Co do adresu, to jak jest fizycznie na liście przewozowym CP72, to nie będzie problemu. Możesz też poprosić nadawcę o etykietę adresową (zdjęcie, skan lub plik jak generował ją ze strony USPS).
ps. Niektóre paczki przejmuje Fedex. Są to paczki nadane usługą Global Express Guaranteed (GXG) i