Wpis z mikrobloga

Dziś tym dziadostwem jechałem i gasł parę razy.


@sylwke3100: w tym wypadku ciesz się że dojechałeś, kiedyś w jeździe wielokrotnej pierwsza połowa pociągu odjechała zostawiając resztę na peronie. Niby sprzęg rozpiął się podczas ruszania więc druga połowa zestawu stała i ponoć dlatego po rozpięciu się pojazdów nie uruchomiło się hamowanie awaryjne w tym składzie.

Oprócz tego że gasł jechało się miło i cicho?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@aarahon: Łooo #!$%@? jak takie cyrki, tam nie ma jakiegoś stałego zaczepu?

Z resztą dziwne że nie nie włączyło hamowanie

A co do jazdy to była nawet ok i faktycznie było cicho.
  • Odpowiedz
Łooo #!$%@? jak takie cyrki, tam nie ma jakiegoś stałego zaczepu?


@sylwke3100: nie bez powodu nazywa się to sprzęgiem automatycznym.

P.S. One były projektowane pierwotnie do jazdy wielokrotnej aż trzech pojazdów na raz.
  • Odpowiedz
@Frasad: nie wiem czy mogą bo chyba występują jakieś problemy z łączeniem ich w każdej konfiguracji ale fakt, trzy Edyty pobierają więcej mocy od dwóch ED161 które w takim połączeniu będą dłuższe o cztery wagony.
  • Odpowiedz